معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:

اعتبارات آموزش و پرورش استان در سال جاری افزایش چشم گیری داشته است

بوشهر(پانا)_معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: با وجود کاهش اعتبارات کلی استان، اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری افزایش چشم گیری داشته است.

کد مطلب: ۹۵۴۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اعتبارات آموزش و پرورش استان در سال جاری افزایش چشم گیری داشته است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامرضا دانش فر در حاشیه نشست پروژه های نفتی با برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، اظهارداشت: با وجود کاهش 46 درصدی اعتبارات کلی استان، اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری 12درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: مجموع کل اعتبارات آموزش و پرورش استان بوشهر در سال جاری از محل صنعت نفت و گاز بیش از 171 میلیارد ریال بوده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان یادآور شد: اعتبارات استانی جذب شده فقط در حوزه تعمیر و تجهیز مدارس هزینه می شود.

دانش فر به عملکرد مناطق 18 گانه آموزش و پرورش استان در جذب این اعتبارات هم اشاره ای داشت و گفت: در سال جاری آموزش و پرورش شهرستان های دیر، گناوه، دیلم و منطقه بردخون به نسبت تعداد دانش آموز دارای عملکرد بهتری نسبت به دیگرمناطق استان در جذب اعتبارات برای تعمیر و تجهیز مدارس بوده اند.

وی افزود: در سال گذشته فقط آموزش و پرورش شهرستان دیر در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای به نسبت تعداد دانش آموز عملکرد مطلوبی داشته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان در پایان با مثبت ارزیابی کردن نگاه فرمانداران شهرستان های استان به آموزش و پرورش در بحث جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای،خاطرنشان کرد: مناطق و شهرستان هایی که بیشترین تعامل با کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها داشته اند در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای عملکرد مطلوب تری داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار