خزایی: اصلاح شاخص‌های انتخابات مجلس دانش‌آموزی مورد نظر ما است

تهران (پانا) - گردهمایی آموزشی رابطان دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
خزایی: اصلاح شاخص‌های انتخابات مجلس دانش‌آموزی مورد نظر ما است

محمد خزایی، کارشناس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی درباره این گردهمایی به خبرنگار پانا گفت: ما در مجلس دانش‌آموزی یک آیین‌نامه، یک شیوه‌نامه و یک دستورالعمل اجرایی و نظارت داریم. آیین‌نامه را باید نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مصوب کنند که روز گذشته این کار انجام شد.

او ادامه داد: شیوه‌نامه و دستورالعمل اجرایی و نظارت باید به روز شود، به همین خاطر باید بعضی از موارد آن را احصا می‌‌کردیم که این کار انجام شده است. این موارد در دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی مشخص شده‌اند. در این گردهمایی نظرات کارشناسی رابطان هم گرفته می‌شود تا در بازنگری‌های جدید مورد توجه قرار گیرد و در نهایت شیوه‌نامه و دستورالعمل اجرایی و نظارت جدید با توشیح وزیر آموزش و پرورش به استان‌ها ابلاغ شود.

خزایی افزود: در این گردهمایی مواردی که مطرح می‌شود اصلاح شیوه‌نامه و دستورالعمل اجرایی و نظارت مجلس دانش‌آموزی و شوراهای دانش‌آموزی است.

کارشناس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی گفت: برگزاری انتخابات یکی از مواردی است که برای ما بسیار اهمیت دارد. شاخص‌هایی که قرار است دانش‌آموزان بر اساس آن‌ها رای بیاورند بسیار برای ما اهمیت دارد به همین خاطر بیشتر، اصلاح این شاخصه‌ها مورد توجه و نظر ما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار