توزیع ۶۸۰۰ کیف و لوازم التحریر مدرسه در بین دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل از توزیع ۶ هزار و ۸۰۰ کیف و لوازم التحریر مدرسه در بین دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۶۸۰۰ کیف و لوازم التحریر مدرسه در بین دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی

حسین دشتی،مدیرکل کمیته امداد اردبیل با اشاره به اینکه تمامی ۶ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت در آستانه بازگشایی مدارس از کیف مدرسه و لوازم تحریر مناسب بهره‌مند شدند، گفت: قدردان کمک‌های بی شمار نیکوکاران اردبیلی در مرحله نخست «جشن عاطفه‌ها» هستیم که با کمک‌های خود موجب شدند کیف و لوازم تحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت فراهم شود.

او با اعلام اینکه خیران برای تهیه کیف مدرسه و لوازم تحریر دانش‌آموزان تحت حمایت بیش از ۲۲۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند، افزود: این مبلغ به صورت نقدی توسط نیکوکاران اردبیلی پرداخت شده بود که با همکاری موسسات خیریه کیف و لوازم تحریر مرغوب ایرانی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان تهیه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان به کمک دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خیران اردبیلی در مرحله نخست «جشن عاطفه‌ها» اشاره کرد و گفت: نیکوکاران به صورت نقدی و غیرنقدی کمک‌های خود را به دست دانش‌آموزان نیازمند رساندند تا بتوانند در کنار سایر همنوعان خود بی‌دغدغه وبا آرامش خاطر وارد کلاس درس شوند.

دشتی با بیان اینکه همچنان شاهد کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها هستیم، اعلام کرد: با همکاری موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و خیران اردبیلی درصدد هستیم سایر مشکلات دانش‌آموزان بی‌بضاعت را رفع کنیم تا هیچ‌یک از آن‌ها به دلیل فقر و تنگدستی از تحصیل باز نماند.

او با اشاره به اینکه پس از تأمین کیف و لوازم تحریر، نیاز اساسی دانش آموزان تحت حمایت پرداخت هزینه‌های تحصیلی و تهیه پوشاک مدرسه است، بیان کرد: از خیران خواستاریم تا همچون سنوات گذشته با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود کمیته امداد استان اردبیل را در رفع مشکلات ضروری دانش آموزان تحت حمایت یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه بیشترین گستردگی دانش‌آموزان نیازمند در سطح شهرستان اردبیل شناسایی شده است، افزود: رسیدگی به دانش‌آموزان مستقر در مناطق محروم نیز مدنظر امدادگران کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد تا بتوانندبه مقاطع بالاتر تحصیلی راه یابند.

دشتی با اشاره به اینکه خیران می‌توانند با استفاده از کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* در «جشن عاطفه‌ها» مشارکت کنند، گفت: «اپلیکیشن سنا» نیز این امکان را به خیران می‌دهد تا بدون مراجعه حضوری کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار دانش آموزان تحت حمایت قرار دهند.

او با بیان اینکه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ از دیگرروش‌های الکترونیکی این نهاد برای دریافت کمک‌های مردمی است، گفت: خیران با ارسال پیامک به این سامانه، نحوه مشارکت خود در «جشن عاطفه‌ها» را اعلام می‌کنند که در اسرع وقت توسط امدادگران کمیته امداد با آن‌ها تماس حاصل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار