آیین اختتامیه اوقات فراغت تابستان 98 برگزار شد

اصفهان (پانا) - آیین اختتامیه اوقات فراغت تابستان ۹۸ اداره کل آموزش و پرورش اصفهان به میزبانی ناحیه ۵ در سالن شهید بهشتی اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه اوقات فراغت تابستان 98 برگزار شد

در این مراسم که با حضور معاون فرهنگی و پرورشی و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیر سازمان دانش آموزی اصفهان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 و معاونین پرورشی در سالن شهید بهشتی برگزار شد، پیرامون جمع بندی و نتیجه گیری در خصوص برنامه های برگزار شده در تابستان امسال صحبت شد.

مهدی اسماعیلی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به برنامه سند تحول گفت: یکی از بند هایی که در سند تحول به آن اشاره شده است مبحث اوقات فراغت می باشد که باید برنامه های ویژه بخصوص مهارت آموزی دانش آموزان به آنان آموزش داده شود.
احمدرضا ضیایی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 نیز با اشاره به بازخورد مناسب اوقات فراغت امسال گفت: ما امسال در کلاس های اوقات فراغت سعی کردیم مهارت هایی که در زندگی دانش آموزان نقش دارد را به آنان آموزش دهیم، زیرا مهارت های اجتماعی و زندگی باعث پیشرفت آنان می شود که این امر در کلاس های اوقات فراغت امسال دستیافتنی بود.
لازم به ذکر است برنامه اوقات فراغت امسال به مدت 8هفته در پایگاه های اوقات فراغت شامل مدارس، کانون های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن ها، فرهنگسراها، اردوگاه ها، مساجد و کانون های بسیج دانش آموزی برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار