مالدیو در همدان گلباران شد

همدان (پانا) - تیم ملی ایران موفق شد در اولین بازی خود در مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا تیم مالدیو را شکست دهد.

کد مطلب: ۹۵۴۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مالدیو در همدان گلباران شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان، تیم ملی ایران این بازی را با ترکیب محمد صادق صالحی، سینا قاسمی، امیر حسین ثقفی، محمدرضا صالحی، فردین بحری (75 سبحان کمالوند)، محمدرضا کوشکی، ارشیا کریمی، یادگار رستمی (64 سجاد خادمی)، امید ابراهیم‌زاده و ایمان دانش (62 سجاد گل‌محمدی) به سرمربیگری حسین عبدی آغاز کردند.

در آن سوی میدان نیز تیم مالدیو با نفراتی همچون یوسف یونان امیر، افصال محمد، احمد محمد، حمید حسین، محمد سعین سلیم، شیمان عبدالشکور (46 محمد آبان ابراهیم)، عیهم حمدون (77 محمد فاضل)، محمد ختان آدم، حسن ازوموعلی، محمدحیان حسن (59 احمد رال اسد) و اسماعیل ایکان علی به سرمربیگری محمد نظام به زمین بازی رفت.

این بازی به قضاوت یوسکه آراکی از ژاپن، کمک‌های ایسایونیشی هاشی از ژاپن و حامد طالب از عمان و داور چهارمی خالد مرهون از عمان برگزار شد که در دقیقه 85 محمد آبان ابراهیم بازیکن مالدیو ازاین داور کارت قرمز گرفت و اخراج شد.

از همان ابتدای بازی، تیم ملی ایران خود را یک سر و گردن بالاتر از رقیب خود نشان داد و نبض بازی را دست گرفت حملات پی در پی خود را روی دروازه تیم مالدیو طراحی می‌کرد.

تیم ایران در همان دقایق نخست بازی و در دقیقه 7 سانتر محمدمهدی محمدی روی سر امیر ابراهیم‌زاده نشست و این بازیکن اولین گل را به ثمر رساند.

4 دقیقه بعد از گل اول ایران، یادگار رستمی مهاجم این تیم موفق شد در دقیقه 11 از روی نقطه پنالتی گل دوم سفید پوشان را به ثمر برساند.

در حالی که موتور گلزنی ایرانی‌ها تازه شروع شده بود در دقیقه 24 امیر ابراهیم زاده بار دیگر شادی را به اردوی یوزها رساند و اختلاف به سه گل رسید.

درست 3 دقیقه بعد ایمان دانش با یک ضربه سر استادانه دوباره ایران را به گل رساند و دوباره دقیقه 30 ایران به گل پنجم رسید و این بار فردین بحری زننده گل ایران بود.

ایرانی‌ها که از زدن 5 گل انگار سیر شده بودند دقایقی بازی را رها کرده بودند که بعد از فریادهای حسین عبدی سرمربی خود دوباره به خود رسیده و در دقیقه 40 روی شوت دیدنی فردین بحری باز هم به گل رسیدند.

بازیکنان تیم ملی ایران بار دیگر در دقیقه 43 به گل رسیدند که این بار هم ایمان دانش سبب شد تا تمیش با هفت گل زده راهی رختکن شود.

در شروع نیمه دوم تشنگی ایرانی‌ها فروکش نکرده بود و در دقیقه 47 امیر ابراهیم‌زاده با هت‌تریک خود گل هشتم را برای ایران به ثمر رساند و 2دو دقیقه بعد باز هم این تیم توسط یادگار رستمی به گل رسید.

دقیقه 58 بازی محمدرضا کوشکی، گل‌های تیم ملی ایران را دو رقمی کند و دهمین گل بازی را به ثمر برساند و بازهم در دقیقه 72 نیز گل دوم خودش را به ثمر رساند تا ایرانی‌ها به گل یازدهم برسند.

محمدرضا کوشکی در دقیقه 73 یک پنالتی را برای ایران از دست داد اما امیر ابراهیم‌زاده در دقایق 76 و 80 بازهم ایران را صاحب گل کرد و خودش پنج گله شد.

همین بازیکن بار دیگر یک گل به ثمر رساند که داور به نشانه آفساید در سوت خود دمید و گل این بازیکن مردود شد.

تیم نوجوانان ایران با این پیروزی بار دیگر خاطره گلباران تیم ملی ایران برابر مالدیو در رده بزرگسالان در در سال 1374 را زنده کرد و با کسب این پیروزی نشان داد که عزمش برای قهرمانی و صعود به جام جهانی نوجوانان جدی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار