مجهزترین بیمارستان فرهنگیان کشور در قم احداث می شود

قم (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش قم از احداث و تجهیز پیشرفته ترین بیمارستان فرهنگیان کشور در قم در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مجهزترین بیمارستان فرهنگیان کشور در قم احداث می شود

حمید رضا شیخ الاسلام در نشست خبری که صبح امروز و با تأخیر به مناسبت روز خبرنگار و پیش از آغاز سال تحصیلی در خانه معلم فرهنگیان استان قم برگزار شد اظهار کرد: 1400 واحد آموزشی برای شروع سال تحصیلی جدید در قم تجهیز و آماده ورود دانش آموزان و فرهنگیان عزیز شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: در سال جدید جمعیت دانش آموزی به 267 هزار نفر خواهد رسید که نسبت به سال گذشته بیش از 16 هزار نفر رشد را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: نگاه ما در آموزش و پرورش یک نگاه برنامه محور و با چشم انداز مشخص، همراه با تخصص است که با شناسایی فرصت ها و تهدیدها و تجمیع امکانات و منابع به اهداف خود دست پیدا خواهیم کرد.

شیخ الاسلام با اشاره به وسعت ساخت و ساز مدرسه و سرانه های آموزشی قم افزود: از نهادهای زیربط استان توقع داریم بیش از پیش به بحث مدرسه سازی عنایت داشته باشند چرا که در محله هایی از قم که نوظهور هستند شاهد عدم جانمایی فضاهای آموزشی و پرورشی هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش قم ضمن اشاره به وضعیت تحصیلی دانش آموزان در قم گفت: دانش آموزان قمی در چند سال اخیر همواره رتبه های اول تا ششم کشور را در بحث رتبه های کنکور و نمرات امتحان نهایی کسب کرده اند که این مهم جز با همت والای همکاران آموزشی و ستادی میسر نشده است.

وی خاطر نشان کرد: زنگ شکوه مهر با محوریت عزت حسینی شکوه زینبی روز دوشنبه اول مهرماه در مدرسه شاهد اشراقی ناحیه چهار قم برگزار خواهد شد.

شیخ اسلام گفت: با همت مضائف خیرین، و مسئولین استانی و ذیل توجه حضرت فاطمه معصومه (س) بزرگترین و پیشرفته ترین بیمارستان فرهنگیان کشور در آینده نزدیک در قم تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه معاونین مدیر کل آموزش و پرورش قم به بیان عملکرد زیر مجموعه خود پرداختند و توانمندی های واحدهای تابعه خود را به خبرنگاران اعلام نمودند.

شایان ذکر است پس از پایان نشست خبری خبرنگاران در تور ویژه ای که جهت آشنایی اصحاب رسانه با امکانات و ظرفیت های فرهنگی، ورزشی و خدماتی و آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شده بود شرکت کردند و با بازدید میدانی افق جدیدی از خدمات این ارگان را بررسی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار