ارسال تجهیزات ورزشی، بهداشتی و پرورشی به نواحی و مناطق استان اردبیل

اردبیل (پانا) - به همت استانداری، ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل تجهیزات ورزشی، بهداشتی و پرورشی ویژه مدارس به نواحی و مناطق این استان ارسال شد.

کد مطلب: ۹۵۴۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ارسال تجهیزات ورزشی، بهداشتی و پرورشی به نواحی و مناطق استان اردبیل

در آیینی که به همین مناسبت در اردبیل برگزار شد، مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به اینکه این تجهیزات ورزشی از محل تملک سرمایه‌ای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان تهیه و به مدارس تمامی شهرستان و مرکز اردبیل ارسال می شود، اظهار کرد: این تجهیزات با شعار مهر بانشاط راهی مدارس می‌شود تا دانش‌آموزان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

احمد ناصری خاطرنشان کرد: ما با تمام امکانات خود و بسیج تمامی نیروها برای سالتحصیلی 99-98 آماده شده ایم و در قالب پروژه مهر که سالیان متمادی است در اردبیل نهادینه شده آماده استقبال از ماه مهر در تمامی مدارس اردبیل هستیم.

او از انجام فعالیت گسترده توسط کارگروه‌های متعدد برای ساماندهی امور مدارس خبر داد و گفت: در گستره استان ما با چالش و مساله جدی در آموزش و پرورش مواجه نیستیم و در حوزه‌های مختلف اعم از توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی مشکلی در اردبیل وجود ندارد

دبیر شورای آموزش و پرورش استان به بهسازی، زیباسازی، تعمیر و تجهیز مدارس از سوی نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل اشاره کرد و افزود: ما در سال گذشته با اتفاق مبارکی در سطح همکاری‌های آموزش و پرورش و قوه قضائیه روبرو بودیم به طوری که این نهاد با قرار گرفتن در کنار آموزش و پرورش در راستای شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی همراهی فوق‌العاده مثبت و مثمرثمری را با ما داشتند.

ناصری تجهیز مدارس به سیستم‌های نوین بهداشتی و ورزشی را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام و بیان کرد: ما با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس تمام ابعاد و جوانب را در مدارس سنجیده‌ایم و با تجهیز همه مدارس امیدواریم امسال مهر پرشوری را در مدارس شاهد باشیم.

او از تکمیل و واگذاری 22 واحد آموزشی از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: سالن‌های ورزشی، نمازخانه‌ها و فضاهای آموزشی متعدد با صرف اعتبارات از سوی نوسازی مدارس اردبیل آماده شده و در سالتحصیلی جدید وارد چرخه آموزش خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان به هزینه کرد 5 میلیارد تومانی این تجهیزات در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: بالغ بر 5 میلیارد تومان اعتبار برای خرید این تجهیزات بهداشتی و ورزشی برای مدارس نواحی و مناطق اردبیل هزینه شده که بخشی از آن از محل سرمایه‌های تملک دارایی و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان اردبیل با دستور مستقیم استاندار اردبیل هزینه شده است.

در این آیین مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل نیز به توسعه و تجهیز مدارس استان از محل سفر معاون عمرانی وزیر آموزش وپرورش به اردبیل خبر داد و بیان کرد: 19 مدرسه با 114 کلاس درس، 8 باب نمازخانه و 5 سالن ورزشی در اردبیل ساخته و تحویل مجموعه آموزش و پرورش شده است

دولت لطفی افزود: ما علاوه بر ساخت و تجهیز مدارس ما در سالجاری نسبت به آسفالت حیاط مدارس نیز اقدام کردیم به طوری که در حال حاضر اغلب مدارس اردبیل از حیث آسفالت و نوسازی و بهسازی مشکل جدی ندارند.

او از شروع عملیات اجرایی 10 باب مدرسه در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: 7 مدرسه در شهرستان اردبیل، دو باب مدرسه در شهرستان هیر و بقیه به صورت پراکنده در روستاها در حال ساخت و تجهیز است که به محض اتمام مراحل ساخت به چرخه فضاهای آموزشی می‌پیوندد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با اشاره به اینکه در سالجاری تمامی مدارس به بخاری‌های هرموتیک و گازی مجهز می‌شوند، بیان کرد: با ابلاغ وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از مهرماه هیچ مدرسه‌ای در اردبیل دارای بخاری نفتی نخواهد بود و به عبارتی بساط بخاری‌های چکه‌ای از مدارس اردبیل برچیده می‌شود.

در این مراسم که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران مدارس اردبیل برگزار شد، تجهیزات ورزشی، بهداشتی و پرورشی برای استفاده عموم دانش‌آموزان به مناطق و نواحی و شهرستان‌های اردبیل ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار