چگونه در هزار توی پر رمز و راز یک شهر سفر‌ کنیم

اصفهان (پانا) - موضوع "چگونه در هزار توی پر رمز و راز یک شهر سفر‌ کنیم؟" در موزه هنرهای تزئینی برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۵۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
چگونه در هزار توی پر رمز و راز یک شهر سفر‌ کنیم

اصفهان سومین شهر پهناور و پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.این شهر بناهای تاریخی متعددی داردکه تعدادی از آن ها به عنوان میراث تاریخی در یونسکو ثبت گردیده است لذا با توجه به اینکه اصفهان سرشار ازآثار هنری و تاریخی بوده در این زمینه تورها و کارگاه های متعدد و مختلفی برای دیدن و شناختن آن برگزار می شود.
رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در رابطه با برگزاری ویژه برنامه "اصفهان گرد" اظهار کرد: این برنامه با هدف آموزش فرهنگ گردشگری به مردم برنامه ریزی شده و 101 راه برای کشف اصفهان را نشان می‌دهد.
علیرضا مساح در رابطه با کارسوق سوم گفت: برنامه سوم اصفهان گرد با موضوع "چگونه در هزار توی پر رمز و راز یک شهر سفر‌ کنیم؟" روز پنجشنبه ۲۸ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در موزه هنرهای تزیینی برگزار می شود.
وی افزود: حضور برای علاقه مندان در این برنامه آزاد و رایگان است که شهروندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت evand.com مراجعه کنند.
رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه محل برگزاری این نشست در محدوده دولتخانه صفوی و پشت میدان امام قرار دارد، گفت: در این برنامه روایت های غیر رسمی از رکیب خانه که زمانی محل نگهداری ابزارآلات سوارکاری بوده، بیان می شود.
وی خاطرنشان کرد: سحر طوسی بلاگر حرفه ای با حضور در این نشست از تجربیات خودش در سفرها با مخاطبین برنامه صحبت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار