آماده‌سازی معابر تالش برای بازگشایی مدارس

تالش (پانا) - شهردار تالش از آغاز تزئین معابر و آماده‌سازی محوطه مدارس برای سال تحصیلی جدید، در قالب طرح استقبال از مهر ماه خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌سازی معابر تالش برای بازگشایی مدارس

شهرام غنی زاده اظهار کرد: طرح استقبال از مهر از ۲۴ تا ۳۱ شهریور ماه اجرا می‌شود و همکاران زحمتکش شهرداری در محدوده و ورودی های مدارس به لکه گیری آسفالت پیاده روها، ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده و پاکسازی، بهسازی، خط کشی و گلکاری معابر اقدام می کنند.
وی افزود: برخی خدمات نیز همزمان با بازگشایی مدارس، توسط واحدهای روابط عمومی، آتش نشانی و مدیریت پسماند شهرداری با توزیع دفترچه های اطلاع رسانی عمومی و برگزاری کلاس های آموزشی با همکاری آموزش و پرورش ارائه خواهد شد.
وی نصب نیمکت، صندلی و میز شطرنج در میدان ها و معابر، پاکسازی و نظافت عمومی شهر، شن ریزی کوچه ها و خیابان های حاشیه شهر، تعویض تابلوهای راهنمایی رانندگی، آماده سازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری و ساماندهی دست فروشان پیاده روها بویژه در مقابل مدارس را از دیگر برنامه های طرح استقبال از مهر شهرداری عنوان کرد.

شهردار تالش ادامه داد: این شهر بیش از ۵۴ هزار نفر جمعیت دارد و خدمات شهرداری به طور عمده توسط ۱۹۰ کارگر روزمزد یا شرکتی ارائه می شود و همه آنها از پوشش بیمه برخوردار هستند.

تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و پیش بینی می شود ۳۲ هزار دانش آموز در ۴۵۰ مدرسه این شهرستان، سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار