راه اندازی سامانه پیام من برای دانشجویان دانشگاه پیام نور

همدان (پانا) - رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان در گفتگو با جمعی از خبرنگاران با بیان این که دانشگاه پیام نور مرکز همدان موفق به کسب رتبه برتر آزمون های سراسری در بین کل دانشگاه های کشور شده است، دانشگاه پیام نور مرکز همدان را میزبان برگزاری آزمون های استخدامی کشور بیان کرد که دوره های DBA و MBA نیز در این مرکز در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۵۴۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی سامانه پیام من برای دانشجویان دانشگاه پیام نور

صفایی از راه اندازی سامانه پیام من به عنوان اولین و تنها سامانه رسمی تعاملی سریع و راحت دانشجویان پیام نور خبر داد.
او درباره ی تسهیلات وام جدید شهریه بانک صادرات (اختصاص ٥ هزار میلیارد تومان در سطح کشور) افزود: حداکثر مبلغ تسهیلات مقطع کارشناسی در هر نیم سال یک میلیون تومان، مقطع کارشناسی ارشد در هر نیمسال ٢ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان و مقطع دکتری تخصصی در هر نیمسال ٧ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان است.
صفایی در خصوص تسهیلات وام جدید شهریه بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز گفت: حداکثر مبلغ تسهیلات مقطع کارشناسی در هر نیم سال یک میلیون تومان، مقطع کارشناسی ارشد در هر نیم سال ٢ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان است و کلیه دانشجویانی که به خاطر عدم مراجعه مشروط به انتخاب واحد در نیم سال اول ٩٩-٩٨ بودند شامل بخشودگی بدهی شده اند.
او با بیان این که دانشگاه پیام نور همدان پایین ترین شهریه دانشجویی را به خود اختصاص داده است، گفت: تمام کلاس های نظری این دانشگاه به صورت اختیاری بوده و اعطای وام های ١/٤ درصدی به تمام مقاطع، سهولت در تغییر رشته و مهمان شدن در شهرهای موردنظر از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور است.
رئیس دانشگاه پیام نور اظهار کرد: دانشگاه های پیام نور سهم ٣٠ درصدی فارغ التحصیلان در قبولی آزمون های استخدامی کشور را دارد.
صفایی با اشاره به اختیاری بودن کلاس های دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان این دانشگاه اوقات فراغت بیشتری دارند و به همین علت نسبت به دانشجوهای سایر دانشگاه ها فعال تر هستند که از جمله افتخارات آن ها می توان کسب رتبه برتر کانون هلال احمر مرکز همدان به عنوان برگزیده و منتخب کانون هلال احمر در جشنواره رویش و در بین ٦٨ دانشگاه کشور، کسب رتبه اول کنکور سراسری در مقطع کارشناسی ارشد حسابداری توسط رسول زارعی دانشجوی پیام نور مرکز کبودراهنگ، انتخاب رضا زارعی از مرکز اسدآباد به عنوان بهترین بازیکن بسکتبال ٣ نفره جهان را نام برد.
صفایی با تأکید بر این که مؤسسات فراگیر در سطح شهر هیچ مجوزی از دانشگاه نداشته و ثبت نام آزمون های فراگیر دانشگاه پیام نور فقط از طریق سازمان سنجش انجام می شود، اظهار کرد: متقاضیان دانشگاه پیام نور می توانند از طریق سایت سنجش در ٧٦ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و در گروه های آموزشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجه پذیرای تا ٢٨ شهریورماه انتخاب رشته و ثبت نام کنند.
او در ادامه گفت: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه کیفی و محتوایی است و ٣٠ درصد رتبه های بالای دانشگاه های دولتی در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان این دانشگاه اختصاص دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور از فعالیت ٣٤ انجمن علمی، ٢٧ کانون دانشجویی و ١١ نشریه دانشجویی در حال فعالیت در این دانشگاه خبر داد.
صفایی با بیان این که دانشگاه پیام نور در بین سایر دانشگاه ها کمترین میزان شهریه تحصیلی را به خود اختصاص داده است، افزود: متوسط شهریه هر ترم دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ٦٥٠ هزار تومان و در مقطع کارشناسی ارشد ٢ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان است.
او از راه اندازی ٢ مرکز رشد در دانشگاه پیام نور تویسرکان و ملایر، افتتاح مرکز نوآور در دانشگاه پیام نور اسدآباد و نهاوند و همچنین استقرار و فعالیت ١٢ شرکت فن آور و ١١ هسته فن آور در دانشگاه خبر داد که مبلغ درآمد شرکت های فن آور و تجاری سازی شده به ١٠ میلیارد و ٧٦٥ میلیون ریال می رسد.
او با اشاره به طرح ایده پارک که دانشگاه پیام نور مجری آن بود، ادامه داد: در سال گذشته ٤ ایده پارک در ملایر، نهاوند، همدان و تویسرکان برگزار شد که مهم ترین آنها برگزاری ایده پارک با همکاری شرکت سحر بود که منجر به استخدام یک نفر در آن شرکت شد.

حنانه فراهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار