محمدی: تجهیزات ورزشی بین 600 مدرسه تهران توزیع خواهد شد

تهران (پانا) - حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم اعزام کاروان تجهیزات ورزشی مدارس، از توزیع تجهیزات به 600 مدرسه شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
محمدی: تجهیزات ورزشی بین 600 مدرسه تهران توزیع خواهد شد


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، با اشاره به اعزام دومین کاروان تجهیزات ورزشی مدارس تهران در سال جاری، گفت: از چهار سال گذشته وزارت آموزش و پرورش تصمیم گرفت که بخشی از اعتبارات حوزه تجهیزات را به صورت متمرکز و با توجه به نیاز برنامه ای درس تربیت بدنی، بین مدارس توزیع کند. اولویت توزیع به مدارس کم برخوردار، علی الخصوص مدارس ابتدایی دخترانه ابتدایی است.

محمدی گفت: وزارت آموزش و پرورش، سه سال پیش برای نخستین بار، سه هزار بسته را در سطح کشور بین مدارس توزیع کرد و از آن سال به بعد این اعتبار را در اختیار استان ها گذاشت. استان ها بر اساس نیازهای مدارسشان به کار توزیع می پردازند.

وی با اشاره به این که امسال تهران در حال اعزام دومین کاروان تجهیزات خود است افزود: بیش از 500 میلیون تومان تجهیزات ورزشی مورد نیاز مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم آماده شده و در 600 مدرسه تهران توزیع خواهد شد. توزیع و تقسیم بندی سهم مناطق بر اساس میزان محرومیت مناطق و جمعیت دانش آموزی و تعداد مدارس هر منطقه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار