باحضورمشاوراجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان صورت گرفت:

برگزاری جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان زنجان

زنجان(پانا)-جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان زنجان باحضورمشاوراجرایی مدیرکل،رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان و کارشناسان این اداره در سالن غدیر اداره کل آموزش و پرورش استان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۴۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان زنجان

بیت اله احمدی نژاد مشاور اجرایی مدیرکل در این جلسه، ضمن تاکید بر همکاری سازنده جهت برگزاری انتخابات پیش رو انجمن اولیا و مربیان، بر اهمیت اجرای سند تحول بنیادین درمدارس اشاره نمود و تصریح کرد:یکی از اهداف مهم برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان نماد مشارکت اولیا در تصمیم گیری و تصمیم سازی برنامه های آموزشی و تربیتی در مدارس می باشد.

وی افزود:خانواده ها با انتخاب اعضای انجمن در مدارس می توانند بسیاری از کارکردهایی را که برای رشد آموزشی، پرورشی و تربیتی دانش آموزان نیاز دارند، تحقق بخشند.

درادامه این جلسه اصغرابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان با بیان این نکته که مدرسه نهادی آموزشی برای رشد، بالندگی، شکوفایی استعدادها و خلاقیت های فردی کودک به شمار می رود و جایگاه ویژه ای در آماده سازی او برای ورود به جامعه دارد، به ضرورت تعامل سازنده والدین با آموزگاران و مسئولان مدرسه جهت موفقیت بیشتر در اهداف نامبرده تاکید کرد.

ابراهیمی ضمن اشاره به برگزاری هفته پیوند درمدارسکه بهترین فرصت برای بیان اهمیت و جایگاه انجمن اولیای مدارس می باشد، اظهار داشت:ایجاد عدالت آموزشی، تحول درنظام تعلیم و تربیت، افزایش کیفیت در برون‌دادهای آموزشی‌ و پرورشی دانش‌آموزان و تقویت امر مدرسه محوری بدون مشارکت و همراهی خانواده ها راه به جایی نخواهد برد.

در پایان این جلسه سایر اعضا نیز نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص اجرای مطلوب موضوعات بیان نمودند.

شایان ذکر است:انتخابات انجمن اولیا و مربیان درمدارس استان ازتاریخ 2 الی 15 مهرماه برگزارخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار