12 هزار مترمربع فضای آموزش و پرورشی به مدرسه های کاشان اضافه می شود

کاشان(پانا) -مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 11 واحد آموزشی و ورزشی با اعتباری معادل ۲۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۹۵۴۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
12 هزار مترمربع فضای آموزش و پرورشی به مدرسه های کاشان اضافه می شود

حسین مقنی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: این فضای مورد بهره برداری با مساحت تقریبی12 هزار مترمربع شامل ۶۱ کلاس و دو سالن ورزشی است که ۷۷ درصد از هزینه های ساخت آنها توسط نیکوکاران این شهرستان تامین شده است .

وی افزود: محیط و فضای آموزشی مدارس، بستر مهمی برای رشد و پیشرفت دانش ‎ آموزان و فرآیند آموزش است که تلاش می کنیم با جذب مشارکت نیکوکاران و اعتبارهای دولتی در این مسیر حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: به اعتبار تحقیقات و پژوهشهای حوزه علوم تربیتی،فضا و محیط مدرسه باید به گونه ‎ ای باشد که دانش ‎ آموزان با فضای آموزشی ارتباط پیدا کرده و احساس تعلق خاطر به مدرسه داشته باشند تا دوران تحصیل برای آنان لذتبخش شود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: مدرسه نقطه آغاز توسعه ‎ و تعالی کشور است و آموزش و پرورش بر اساس سند تحول به گونه ‎ ای حرکت می کند که ارتقا و اعتلای فرهنگ و اخلاق و ظهور همه ‎ پیشرفت ‎ ها از مدرسه باشد .

مقنی افزود: بنا به گزارش سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، از مجموع 330 واحد آموزشی شهرستان کاشان، 75 مدرسه فرسوده و نیازمند نوسازی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار