محمدصیدلو:ساحت مقدس آموزش و پرورش را نباید فدای هیچ گونه ملاحظه سیاسی نمود

تهران (پانا) - ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 98 با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو:ساحت مقدس آموزش و پرورش را نباید فدای هیچ گونه ملاحظه سیاسی نمود

در این نشست محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس اظهار داشت :این روزها بیشتر از هر زمان دیگری کلیه نهادها و سازمان‌ها باید آموزش و پرورش را یاری کنند تا مهری باشکوه را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم .

او در ادامه با اشاره به این که ماه‌ها در قالب پروژه مهر تلاش‌های زیادی در سطح استان ،مناطق و مدارس شهرستان‌های استان تهران صورت گرفته ، افزود: ساماندهی نیروی انسانی در چند ماه گذشته زحمات بسیار گسترده‌ای را به همراه داشت و اقداماتی جهادی در این راستا صورت گرفت تا مدارس شهرستانهای استان تهران در آغاز سال تحصیلی با کمبود معلم مواجه نگردند.

صیدلو در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که به ساحت مقدس آموزش و پرورش را نباید فدای هیچ گونه ملاحظه سیاسی نمود ،تصریح کرد:دستگاه آموزش و پرورش باید تنها به کار حرفه ای خود که تعلیم و تربیت است بپردازد و از حاشیه‌هاو فضاهای سیاست زده به دور بماند .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد:مدیر مدرسه ای موفق است که فهم درستی از تعلیم و تربیت داشته باشد و باید فضایی را ایجاد کنیم که دانش آموزان در آن از حضور در مدرسه لذت ببرند و در این صورت است که آموزش به شکل درست صورت می پذیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش دارای پتانسیل‌های بسیار بالایی است که اگر به داشته‌های آن به درستی نگاه شود می‌توان بالقوه های آن را به بالفعل تبدیل کرد و بسیاری ازمشکلات آن را حل نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار