برگزاری همایش مدیران مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش ورامین

ورامین (پانا) - همایش مدیران سه دوره تحصیلی با محوریت سند تحول بنیادین ، نظارت بر ثبت نام ،‌ساماندهی نیروی انسانی و تبیین برنامه های پروژه مهر98درتالار فرهنگیان ورامین برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۴۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش مدیران مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش ورامین

در این نشست امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام محرم و ارائه گزارشی اجمالی از اقدامات شورای پروژه مهر در تابستان 98 از مدیران سه دوره تحصیلی خواست سال نو تحصیلی را با نشاط شروع کنند .

او تاکید کرد: ساماندهی صحیح نیروی انسانی یکی از مهم ترین اولویت‌های پروژه مهر میباشدکه باید به درستی به آن پرداخته شود و در این راستا کارهای خوبی انجام شده است .

محمدی ضمن تشریح وضعیت نیروی انسانی درآموزش و پرورش ورامین،تصریح کرد: باید با آسیب شناسی ضعفها و مشکلات پروژه مهر درسال تحصیلی گذشته ،به گونه ای عمل کنیم که در سال تحصیلی پیش رو با کمترین ضعف، در بازگشایی مدارس روبرو باشیم .

مدیر آموزش و پرورش ورامین یادآور شد: امسال ایام بازگشایی مدارس با شعار مدرسه متعالی، تقویت فرهنگ اشتغال و آموزش علم به صورت کاربردی در راستای سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر سایه مهر حسینی طراحی و بر نامه ریزی شده است .

در ادامه فرامرز تاجیک مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران هم در سخنانی با تاکیدبرارتقاء آموزش در دوره‌های تحصیلی به ویژه در دوره ابتدایی و زیرساختهای کادر اجرایی و سرمایه گذاری در این دوره تحصیلی افزود : باید نه تنها به مباحث مهم آموزشی و پرورشی توجه کرد بلکه توجه ویژه ای به نکته مهم آسیبهای اجتماعی احتمالی در مدارس نمود.

این مسئول خاطر نشان کرد: آموزش مهارتهای فنی،ادراکی و انسانی از وظایف مدیران است که بایدبرای ایجادحسن خلق سازمانی در میان همکاران بر اساس سیاستهای وزارت آموزش و پرورش و در راستای سند تحول بنیادین به آن پرداخته شود.

در این جلسه،فروغی کارشناس حوزه دانشگاه فرهنگیان، اعضای شورای معاونین و کارشناسان اداری آموزش و پرورش ورامین نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار