برگزاری اولین جلسه اعضای مجمع عمومی پارلمان مشورتی زنان درشهرستان حمیدیه

حمیدیه(پانا) - سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه ای که با حضور مدیر کل بانوان استانداری خوزستان و جمعی از بانوان فعال این شهرستان، از راه اندازی مجمع عمومی مشورتی زنان در شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه اعضای مجمع عمومی پارلمان مشورتی زنان درشهرستان حمیدیه

شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه با اشاره به راه اندازی مجمع عمومی زنان در روزهای آتی، بیان کرد: هدف از تشکیل این مجمع عمومی شناسایی و معرفی ظرفیت بانوان شهرستان در تمام عرصه ها، افزایش نقش زنان در تصمیم گیری، کمک در رفع معضلات شهرستان بویژه در حوزه بانوان می باشد.

او در ادامه، تشکیل این مجمع مشورتی را حرکتی بسیار خوب در حوزه زنان و خانواده دانست و گفت: این مجمع عمومی ، مشارکت زنان در عرصه های مختلف را افزایش می دهد، البته اجرای موفق آن نیازمند اراده و خواست و تصمیم بانوان شهرستان است.

سپس فرانک موسوی مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری خوزستان، هدف و ماموریت مجمع عمومی زنان را تقویت مشارکت و نقش زنان در تصمیم گیری ها برشمرد و اظهار کرد: تعداد اعضای مجمع عمومی زنان در شهرستان ها به تناسب جمعیت هر منطقه تعیین می شود.

اودر پایان افزود: زنان شایسته و توانمند فراوانی در سطح جامعه وجود دارد اما بعضی از آنها نتوانستند اند شایستگی های خود را نشان دهند. با این وجود در چارچوب فعالیت دولت فرصتی ایجاد شد تا حداکثر استفاده برای نهاد سازی در حوزه زنان محقق شود و این مطالبه گری در نهایت شکل رسمی به خود گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار