اعزام کاروان تجهیزات و اقلام ورزشی و بهداشتی به سه هزار مدرسه استان

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و معاون تربیت بدنی و سلامت این اداره کل، سه هزار بسته تجهیزات ورزشی و بهداشتی با عنوان کاروان مهر با نشاط به سه هزار مدرسه استان ارسال گردید.

کد مطلب: ۹۵۴۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در حاشیه اعزام کاروان اقلام ورزشی و بهداشتی گفت: ساحت تربیت زیستی و بدنی یکی از ساحت های مهم تعلیم و تربیت است و حتما باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشت تا در آینده جامعه ای سالم، پویا و با نشاط داشته باشیم.

وی افزود: کاروان حاوی تجهیزات ورزشی و بهداشتی با عنوان مهر با نشاط با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال به مدارس استان ارسال شد تا قبل از شروع سال تحصیلی در اختیار مدارس قرار گیرد.

در ادامه صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در حاشیه اعزام این کاروان گفت: از ضروریات کلاس درس تربیت بدنی نیروی انسانی متخصص، فضای آموزشی و تجهیزات ورزشی است و در همین راستا کاروان تجهیزات و اقلام ورزشی و بهداشتی با عنوان مهر با نشاط به تمام مدارس استان ارسال شد.

وی افزود: کاروان تجهیزات ورزشی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و تجهیزات بهداشتی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال به مدارس استان فرستاده شد.

سلطانی تصریح کرد: این تجهیزات شامل سه هزار بسته ورزشی و بهداشتی است که با توجه به نیازهای مناطق و دانش آموزان به سه هزار مدرسه استان تعلق می گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اظهار کرد: در قالب این بسته ها، انواع توپ های ورزشی، راکت بدمینتون، راکت تنیس روی میز، میز تنیس روی میز، انواع مخروط ها، طناب ها، میله والیبال، حلقه بسکتبال، دروازه فوتسال و جعبه کمک های اولیه با توجه به نیاز مناطق و مطابق با سن دانش آموزان به مدارسی که جمعیت دانش آموزی بیشتری را پوشش می دهند فرستاده می شود.

وی ادامه داد: در کنار اعزام این کاروان، در زمینه فضاهای ورزشی دو زمین چمن مصنوعی در مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد و منطقه تبادکان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال نصب و به بهره برداری می رسد.

سلطانی خاطرنشان کرد: همچنین سه سالن ورزشی با منابع دولتی، هفت سالن ورزشی با منابع و کمک خیرین، سه استخر و سه زمین چمن مصنوعی در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار