زمان و شرایط پُست بَندی نیروهای حق التدریس ، پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی در فارس اعلام شد

شیراز(پانا) - رئیس گروه طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش فارس از برگزاری پست بندی نیروهای حق التدریس ، پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی در استان فارس از 27 شهریور ماه لغایت 31 شهریور ماه ، برابر با جدول اعلام شده خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
زمان و شرایط پُست بَندی نیروهای حق التدریس ، پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی در فارس اعلام شد

محسن مسعودی در خصوص به کار گیری و نحوه پست بندی نیروهای حق التدریس ، پیش دبستانی و همچنین نهضت سواد آموزی در استان فارس گفت: به کارگیری این افراد فقط در 36 منطقه (اشکنان، اوز، بیرم، خنج، جویم، لارستان، لامرد، مهر، گراش، گله دار، فرگ، قیر و کارزین، علامرودشت، عشایری، زرین دشت، کامفیروز، ایزد خواست آباده، کوار، سپیدان، قطرویه نی‌ریز، سده، سیمکان جهرم، خفر، خرم بید، سرچهان، میمند، پاسارگاد، مشهد مرغاب، درودزن، فراشبند، آباده طشک، قایمیه، سروستان، بیضا،کازرون، بالاده) امکان پذیر هستند.

مسعودی ادامه داد: نظر به اینکه فقط شهر های فوق برای پست بندی در نظر گرفته شده اند، لازم است افراد قبل از حضور در مرحله پست بندی، اطلاعات کامل از شهرهای اعلام شده داشته باشند تا در حین پست بندی اتلاف وقت صورت نپذیرد.

او اضافه کرد: نیروهای مشمول در نهضت سواد آموزی فقط در مقطع ابتدایی و استثنایی پست بندی خواهند شد.

رئیس گروه طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر لزوم حضور خود فرد به همراه مدرک شناسایی عکس دار همچون کارت ملی و شناسنامه، گفت: عدم حضور فرد در موعد مقرر در محل پست بندی به منزله انصراف از پست بندی خواهد بود و هیچ گونه عذری در این خصوص پذیرفته نیست.

مسعودی افزود: پست بندی از تاریخ 27 شهریور ماه لغایت 31 شهریور ماه برابر با جدول اعلام شده در محل اداره عشایری ، واقع در شیراز خیابان ارم کوچه 16، صورت می پذیرد.

او ادامه داد: در صورتی که فردی ابلاغ محل پست خدمتی خود را تحویل گیرد ،حداکثر ظرف مدت 3 روز فرصت دارد به محل خدمت انتخابی خود مراجعه و پس از تشکیل پرونده در کارگزینی اداره ، با ابلاغ مسئول آموزش ساماندهی گردد.

رئیس گروه طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: عدم مراجعه در موعد مقرر به محل پست خدمتی، به منزله انصراف می باشد و فرد هیچ گونه حقی برای برگشت به کار نخواهد داشت.

مسعودی همچنین بیان داشت: پست بندی افراد جامانده برای مناطقی صورت می گیرد که نیاز به نیرو داشته و ظرفیت خالی داشته باشند و صرف داشتن امتیاز بالاتر ملاک انتخاب مناطق تکمیل ظرفیت شده نخواهد بود.

ردیف

امتیاز

تاریخ مراجعه

1

امتیاز 32 به بالا

چهارشنبه 27 شهریور 98

2

از امتیاز 27 تا 32

پنجشنبه 28 شهریور

3

از امتیاز 0 تا 27

جمعه 29 شهریور

4

افراد جامانده

شنبه 30 شهریور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار