فیلم " آبا جان" در زاویه دید اکران و تحلیل شد

اصفهان (پانا) - آباجان بیش‌تر شبیه درد و دل است، انگار حرف‌هایی که یک عمر بر سینه کارگردان سنگینی کرده‌ و به طرق گوناگون غیرمستقیم به آن‌ها پرداخته و حالا موضوع اصلی فیلمش شده‌اند و این بار با رویکردی مستقیم‌ به آن‌ها پرداخته است.

کد مطلب: ۹۵۴۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
فیلم " آبا جان" در زاویه دید اکران و تحلیل شد

آباجان تعارف را کنار گذاشته و آدم‌ها را همان‌طور که هستند نشان می‌دهد. از طرفی خانواده‌ای که در آباجان به تصویر کشیده شده همه ویژگی‌های یک خانواده ایرانی را که بیننده می‌تواند دوستش داشته باشد و با آن ارتباط برقرار کند را داراست. ناظم مدرسه‌ای مقید و اخلاق‌گرا، کفتربازی لاقید و خوش‌گذران، پیرمردی علیل که جوانی‌اش زندگی آباجان را سیاه کرده بوده است و آباجان، مادری برای همه، مهربان و کار بلد و خلاصه کلام، یک مادربزرگ رؤیایی.
لیلا لندی، مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب اظهار کرد: فیلم سینمایی آباجان روایت زنی است که مفقود شدن فرزندش در جنگ را باور ندارد.
وی با بیان اینکه کارشناس این برنامه مهتاب رضاپور است، ادامه داد: این فیلم در برنامه "زاویه دید" در مرکز تخصصی بانوان آفتاب سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ویژه بانوان اکران و تحلیل می شود.
مدیر مرکز تخصصی بانوان آفتاب با بیان اینکه برنامه زاویه دید اکران فیلم های اجتماعی سینمای ایران را همراه با تحلیل آن در دستور کار دارد، گفت: در زاویه دید کارشناس فقط تحلیل فیلم را انجام می دهد و انتخاب مسیر درست یا غلط به عهده مخاطب است.
وی خاطرنشان کرد: حضور در جلسات برنامه "زاویه دید" برای علاقه مندان رایگان و آزاد بوده که در مهرماه فیلم های شیار 143،رگ خواب، قرمز، چهارراه استانبول و خانوم اکران و تحلیل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار