در جلسه محسن هاشمی با نوبخت چه گذشت؟

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جلسه خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت دولت حاضر است به منظور رونق تولید در کشور در حوزه‌هایی مانند ساخت اتوبوس، ساخت موتور و ماشین برقی که منجر به ایجاد اشتغال می‌شود، با شهرداری همکاری کند.

کد مطلب: ۹۵۴۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
در جلسه  محسن هاشمی با نوبخت چه گذشت؟

محسن هاشمی در گفت‌وگو با پانا درباره جزئیات جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: «آقای نوبخت در آن جلسه گفت که پیش‌پرداخت لازم را طبق مصوبه ارزی دولت در اختیار شهرداری قرار خواهند داد و هم تبصره ماده 18 که منظور اشتغال و تولید است را در اختیار شهرداری قرار می‌دهند تا در جاهایی که لازم باشد، شهرداری بتواند همکاری کند. همچنین دولت حاضر است به منظور رونق تولید در کشور در حوزه‌هایی مانند ساخت اتوبوس، ساخت موتور و ماشین برقی که منجر به ایجاد اشتغال می‌شود، با شهرداری همکاری کند.»

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که قرار بود در مدت زمان یک هفته برنامه‌ عملیاتی شدن قرارداد ساخت ۶۳۰ واگن را ارائه دهید، این موضوع به کجا رسید، گفت: «برنامه عملیاتی را به شهرداری و معاونت حمل و نقل ارائه داده‌ایم چرا که چنین اقداماتی بر عهده من نیست و وظیفه شهرداری است.»

وی همچنین در پاسخ به اینکه تأکید شما بر تولید 630 واگن بوده است یا تفاهمنامه‌ همکاری که با حمل و نقل چین بسته شد، توضیح داد: «بهتر است این سؤال را از آقای پورسیدآقایی بپرسید. این دو را می‌توان دنبال کرد چون باید برای شهر تهران هزار واگن تهیه شود که در قرارداد، ساخت 630 واگن لحاظ شده است. قراردادی که آقای پورسیدآقایی برای امضا ارائه دادند هم قابل پیگیری است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار