محمد صیدلو: شور و نشاط در میان دانش آموزان مدارس در سایه توجه به تربیت بدنی حاصل می‌شود

تهران (پانا) - با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران آیین بدرقه کاروان مهر با نشاط با هدف تجهیز وسایل ورزشی برای مدارس استان در شهرستان قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: شور و نشاط در میان دانش آموزان مدارس در سایه توجه به تربیت بدنی حاصل می‌شود

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با ابراز خرسندی از برگزاری این برنامه که بصورت نمادین در جهت توزیع و تجهیز وسایل ورزشی و بهداشتی مدارس برگزار شده، گفت: اگر قرار باشد در نظام آموزشی ما فقط ۶ عنوان در مدارس کشور تدریس شود با توجه به ساحت های شش گانه آموزشی که در سند تحول بنیادین به آن تاکید شده، قطعا تربیت بدنی یکی از آنهاست که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
وی ایجاد شور و نشاط در مدارس را از مهمترین وظایف مدیران و تصمیم‌گیرندگان نظام آموزشی کشور عنوان کرد و افزود: اگر اهمیت برنامه‌ریزی و ساماندهی برای ایجاد شور و نشاط را جدی نگیریم خواهیم دید که کسانی که با دریافت‌های ناصحیح خود از طریق فضای مجازی بدنبال ایجاد این شور و نشاط از راه ناصواب هستند، کج‌سلیقگی‌های خود را به خورد نوجوانان و جوانان ما خواهند داد.
صیدلو در این مراسم که در آستانه بازگشایی مدارس برگزار شد، توجه ویژه به ورزش و تربیت بدنی را در مدارس زمینه ساز ایجاد شور و نشاط دانست و افزود:باید تلاش کنیم تا دانش‌آموزان با حس خوب و بانشاط در فضای مدرسه حاضر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار