اعزام تیم ایران به مسابقه جهانی محاسبه ریاضی با استفاده از چرتکه

شیراز(پانا)_ مدیرعامل موسسه ماهران کودک از اعزم تیم ایران به پنجمین مسابقه جهانی محاسبه ریاضی با استفاده از چرتکه در ٧ مهرماه در 6 گروه A،B،C،D،E با حضور 17 کشور عضو انجمن جهانی گاجما خبر داد و گفت: با توجه به سطح آموزشها و تلاش اعضای تیم انتظار میرود که نتایج قابل قبولی به دست آوریم.

کد مطلب: ۹۵۴۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام تیم ایران به مسابقه جهانی محاسبه ریاضی با استفاده از چرتکه

بهنام کشاورز در نشستی که امروز در موسسه آموزشی ماهران کودک برگزار شد هدف از عضویت در انجمن گاجما آموزشی مفید، متناسب با استانداردهای جهانی و درخور سیستم آموزشی کشور ایران برشمرد و گفت: مسابقات جهانی امسال در کشور امارات متحده عربی،دبی با حضور تیم منتخب ایران که متشکل از 20 چرتکه آموز برتر در چهار گروه B،C،D،F،E در این رقابت ها شرکت حضور پیدا خواهند کرد.

کشاورز با بیان اینکه موسسه ماهران کودک تاکنون موفق به ایجاد فضای کار برای 352 نفر در قالب‌های کادر اداری،تولید کننده،مونتاژ کار و جذب بیش از4000 دانش‌آموز در سرتاسر کشور شده است گفت و هدف از عضویت در انجمن گاجما آموزشی مفید و متناسب با استاندارهای جهانی در خور سیستم آموزشی کشور ایران برشمرد.

او با بیان اینکه موسسه ماهران کودک با رعایت استاندارهای جهانی توانسته است عضو و ریاست انجمن جهانی گاجما در ایران شود افزود: انجمن جهانی گاجما یکی از معتبرترین انجمن های جهانی است که کشور های بزرگی همچون کانادا، ژاپن، چین و آمریکا در آن عضو هستند.

مدیرعامل موسسه ماهران کودک بیان داشت:گروه آموزشی ماهران کودک در دو گروه سنی 3 تا 6 سال و6 تا 14 سال فعالیت میکند که برای سن 3 تا 6 سال یک محصول آموزشی به نام استیپ کیدز (step kids) دارد که هیچ نمونه داخلی یا خارجی ندارد و مفاهیم پایه ریاضی و خلاقیت با بازی به کودکان آموزش میدهد ؛در استیپ کیدز علاوه بر مفاهیم پایه ریاضی مهارت تفکر خلاق،حل مسئله،تعادل،تمرکز نیز آموزش داده و تقویت میشود.

کشاورز ادامه داد: کودکی که با استیپ کیدز ریاضی را می‌آموزد و سپس با چرتکه محاسبات ذهنی را انجام میدهد درک عمیق‌تر و سرعت بیشتری در محاسبات داشته و روند هماهنگی نیمکره‌های مغز سریعتر اتفاق می‌افتد.لذا کودک در تصمیم گیریها سریعتر و با کیفیت تر عمل میکند.

او با اشاره به اینکه از بهمن ماه سال گذشته ۴ مسابقه برگزار کرده‌ایم که ٢٠ نفر خروجی داشته است خاطرنشان کرد: موسسه ماهران کودک تنها موسسه‌ای است که به صورت آنلاین آزمون‌ برگزار می‌کند.

مدیرعامل موسسه ماهران کودک با اشاره به اینکه عضو اصلی این انجمن ژاپن هست و امریکا می‌باشد خاطرنشان کرد:موسسه گروه آموزشی ماهران کودک اقدام به کار آفرینی و فعالیت در زمینه محاسبات ذهنی و همچنین آموزش های نو نموده است و در این راستا مجوزات لازم برای بسته های آموزشی خود مانند فیپا و شابک برای کتابها از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعتبارنامه برای وسایل آموزشی از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی_دفتر تکنولوژی و انتشارات آموزشی وزارت آموزش و پرورش اخذ نموده است.

خبرنگار:محمدفروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار