در آستانه شروع مدارس؛

هشت پروژه عمرانی آموزش و پرورش افتتاح خواهد شد

تایباد(پانا)- با فرا رسیدن ماه مهر هفت واحد آموزشی و یک پروژه ورزشی در اختیار آموزش و پرورش شهرستان تایباد قرار خواهند گرفت.

کد مطلب: ۹۵۴۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
هشت پروژه عمرانی آموزش و پرورش افتتاح خواهد شد

مهدی نظریان، کارشناس مسئول پشتیبانی اداره آموزش و پرورش تایباد گفت: زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش تایباد آماده بهره برداری است و هم اکنون از زمین استفاده می شود و 300 میلیون تومان اعتبار برای آن اختصاص یافته است.

وی گفت: در بحث روشنایی، آسفالت محوطه اطراف و سرویس های بهداشتی در حال پیگیری جذب اعتبار ۱۰۰ میلیونی آن هستیم.

وی همچنین در رابطه با استخر دانش آموزی گفت: نزدیک به هشت سال از کلنگ زنی استخر دانش آموزی می گذرد و متاسفانه به علت نبود اعتبار، حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی نداشته است.

مهدی نظریان در خصوص مدارس در حال احداث افزود: هفت واحد آموزشی در شهر مشهدریزه و روستاهای خیرآباد، فرمان آباد، رهنه، پشته، قومی و فیض آباد در حال ساخت هستند که تا شروع سال تحصیلی جدید، پذیرای دانش آموزان این شهرستان خواهند بود.

کارشناس مسئول پشتیبانی اداره آموزش و پرورش تایباد در آخر خاطر نشان کرد: چهار واحد آموزشی در روستاهای سعدآباد، ارزنچه علیا، آبقه، قلعه نو آبقه و سه مدرسه در شهر مشهدریزه که توسط خیرین و یک واحد دیگر در شهر تایباد در دست احداث هستند که پیش بینی می شود تا دهه فجر آغاز به کار کنند.

بر اساس این آمار هشت واحد آموزشی و یک پروژه ورزشی دیگر در تایباد در حال اجرا هستند یا نیمه تمام مانده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار