جبارپور: بدنبال برگزاری مسابقات بوکس حرفه‌ای در ایران هستیم

تهران (پانا) – رئیس شورای بوکس حرفه‌ای ایران آخرین وضعیت این رشته ورزشی در کشورمان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۵۴۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جبارپور: بدنبال برگزاری مسابقات بوکس حرفه‌ای در ایران هستیم

رضا جبارپور در سمینار شورای بوکس حرفه‌ای ایران، ابتدا در مورد افتخارات ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی اظهار داشت: از زمان فعالیت ما در ایران، تاکنون در مسابقات مختلفی شرکت کرده‌ایم و بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده ایم که پیروزی ارزشمند روزبه صفری در سنگین وزن در رقابت های اخیر در ترکیه، جدیدترین این عناوین است.

وی ادامه داد: در حال ثبت شورای بوکس حرفه‌ای ایران در داخل کشور هستیم که پس از این اتفاق، به دنبال برگزاری مسابقات منظم در ایران خواهیم بود و از فایترهای خارجی نیز برای سفر به ایران دعوت خواهیم کرد.

جبار پور با اشاره به جذابیت های ورزش حرفه ای خاطر نشان کرد: قهرمانان بزرگی همچون « محمد علی کلی » نه به واسطه قهرمانی در آماتور بلکه به واسطه قهرمانی‌هایشان در میادین بوکس حرفه‌ای مشهور شدند. این قضیه در مورد بسیاری دیگر از قهرمانان مطرح دنیا نیز صدق می‌کند.بنابراین، ورزش حرفه‌ای بسیار جذاب است و در گرایش نوجوانان و جوانان به ورزش، نقش بسزایی دارد.

رئیس شورای بوکس حرفه ای ایران با بیان این که بوکس حرفه ای نیازمند فرهنگ سازی است، گفت: اگر نگاه درستی به ورزش حرفه ای به ویژه بوکس حرفه ای ایجاد شود، همه افراد جامعه به خصوص خانواده ها و همچنین مسئولان ورزش کشور، علاقمند به مشارکت در مقوله ورزش حرفه ای خواهند شد.

جبارپور در پایان، درباره همکاری های شورای بوکس حرفه‌ای ایران در سطح کشورهای منطقه یادآور شد: ما به کشورهای منطقه نیز کمک می‌کنیم. بنده به زودی راهی عراق خواهم شد تا به دوستان خود در این کشور برای پیشبرد اهدافشان کمک کنم. همچنین در گرجستان، ترکیه و پاکستان نیز فعالیت‌های خوبی داشته‌ایم که با این اقدامات، قطعا آینده روشنی در پیش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار