آفرینی، مشارکت پذیری و مهارت آموزی؛ شعار سال تحصیلی خراسان رضوی

مشهد(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در جلسه مدیران آموزش و پرورش ناحیه شش شعار سال تحصیلی پیش رو را اعلام کرد وتوضیحاتی در رابطه با پروژه مهر داد

کد مطلب: ۹۵۴۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آفرینی، مشارکت پذیری و مهارت آموزی؛ شعار سال تحصیلی خراسان رضوی

رضا صابری تولایی معاون آموزش متوسطه مدیر کل و دبیر پروژه مهر استان در جلسه مدیران ناحیه شش گفت: استان خراسان رضوی مشغول آماده شدن با یک میلیون و دویست و نود هزار دانش آموزو حدود ده هزار مدرسه و پنجاه و سه هزار کلاس درس برای سال تحصیلی 99_98 است.

وی افزود: سال تحصیلی جدید دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد و قطعا یک روز خاطره انگیز را برای شما و همکاران پر تلاش و دانش آموزان عزیز رقم خواهد زد.

صابری گفت: شعاری که امسال انتخاب کرده ایم برای سال تحصیلی پیش رو به شرح زیر است: امید آفرینی، مشارکت پذیری و مهارت آموزی

وی ادامه داد: تعریفی که من از پروژه مهر دارم این هست که مجموعه اقدامات، برنامه ریزی و تمحید مقدمات برای آغاز یک سال تحصیلی خوب و استمرار آن در جهت رسیدن به نتیجه مطلوب و هرآنچه شما انجام داده اید و هر آنچه که در تدارک انجامش هستید و هر آنچه استمرار خواهید داد در قالب پروژه مهر گنجانده می شود.

صابری افزود: همانطور که گفتم روز اول مهر یک روز به یادماندنی است هم برای دانش آموزان عزیزهم برای همکاران زحمت کش و هم برای اولیایی که دغدغه فرزندانشان را دارند بنابراین از شما مدیران انتظار می رود که در روز اول مهر تصویری زیبا از بازگشایی مدارس در چشم دانش آموزان مجسم کنید

وی ادامه داد: دانش آموز کاری ندارد که شما مشکل مالی دارید، کاری ندارد که شما مشکل کمبود نیرو دارید، کاری ندارد که شما در مدرسه چه مشکلاتی دارید انتظاری که از شما دارد به عنوان یک دانش آموز آن است که چهره کسانی در اول مهر با همراهی میکنند را متبسم ببیند.

صابری گفت: باید اعلام کنم که قلب هنرستان های کشور در آموزش و پرورش ناحیه شش میتپد چرا که ما در سال گذشته اولین المپیاد شایستگی محور را برگزار کردیم و سهم آموزش و پرورش ناحیه شش هم به لحاظ میزبانی و هم به لحاظ نتایج حاصله در کارنامه کشور در راس کشور به خوبی درخشید.

وی افزود: باید اعلام کنم که در جشنواره مهارت های هنری، هنر های تجسمی، جشنواره نوجوان خوارزمی، جشنواره جوان خوارزمی، جشواره جابر بن حیان، نتایج امتحانات نهایی، درصد قبولی، میانگین نمرات، کارنامه عملکرد و سایر موارد به همت شما عزیزان آموزش و پرورش ناحیه شش به خوبی درخشید و از این جهت من از تلاش های شما صمیمانه سپاس گزاری کنم.

صابری اعلام کرد: یک مدیر موفق کسی هست بتواند دانش آموزان را با این ساحت ها جلو ببرد. اگر ما دانش آموز را صرفا برای قبولی در کنکور آماده کنیم فقط روی یک ساحت حرکت کردیم، اگر دانش آموز را صرفا برای قهرمانی آماده کنیم بازهم فقط روی یک ساحت حرکت کردیم و در اینجا دانش آموز مثل کاریکاتوری میشود که یک قسمتش چاق و یک قسمتش نحیف و لاغر است و اگر بخواییم نقاشی تناسب داشته باشد عمق را تعلیم و تربیت تمام ساحتی در نظر میگیریم که اگرشما توانستید یک همچین آدمی را تراش داده و تحویل جامعه دهید مدیر موفقی هستید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار