پرداخت ۹۳ درصدی قبوض شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی بصورت الکترونیکی

ارومیه (پانا) - معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: این اپلیکیشن در ۳۸ شهر استان قابلیت استفاده داشته و در این راستا ۹۳ درصد قبوض شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی بصورت الکترونیکی پرداخت می شود.

کد مطلب: ۹۵۴۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۹۳ درصدی قبوض شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی بصورت الکترونیکی

لطیف خوش سیرت با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی حدود 886 هزار مشترک آب و 563 هزار مشترک فاضلاب دارد، اظهار کرد: خدمات غیر حضوری یا الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی از طریق پرتال اینترنتی این شرکت و اپلیکیشن همراه آبفای آذربایجان غربی ارائه میگردد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی افزود: تمام خدمات ارائه شده که شامل ۲۲ خدمت است، در این اپلیکیشن وجود دارد و شهروندان بدون متحمل شدن هزینه و اتلاف زمان، می توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن در نقاط مختلف کشور و حتی در سفرهای مختلف، این ۲۲ خدمت را از شرکت آب و فاضلاب شهری استان دریافت کرده و براحتی قبوض خود را پرداخت کنند.

خوش سیرت در ادامه سخنان خود گفت: علاوه بر این، مشترکان می توانند از طریق سایت http://main.abfaazgharbi.ir/newsp با مراجعه به پرتال این شرکت، از خدمات الکترونیکی این شرکت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی که هر یک از هم استانی ها به اینترنت یا تلفن همراه دسترسی نداشته، میتوانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت که مجموعه کوچیکی از این خدمات بوده، تمام این خدمات را دریافت کنند.

معاون امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سامانه تلفنی۱۵۲۲ نیز از دیگر خدمات این شرکت بوده، اذعان کرد: مشترکان از طریق این سامانه تلفنی نیز می توانند نسبت به پرداخت قبوض آب خود اقدام کنند و امسال در برنامه داریم با توسعه خدمات و با راه اندازی کامل اپلیکیشن همراه آبفا، متقاضی دریافت اشتراک جدید، تمام مراحل فروش انشعاب و خدمات پس از فروش را از طریق این نرم افزار انجام دهد.

خوش سیرت عنوان کرد: سال گذشته 34 هزار و 500 مورد خدمت الکترونیک در قالب 22 خدمت الکترونیکی ارائه شده که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال 96 رشد 2.5 برابری دارد .

وی در پایان سخنان خود گفت: این اقدام ارزشمند در ۳۸ شهر استان اجرایی می شود و علاوه بر این، دفاتر پیشخوان دولت نیز کمک حال شرکت و مشترکان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار