بیش از ۵۹۰ میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها در بوکان جمع آوری شد

ارومیه (پانا) - رئیس کمیته امداد امام خمینی بوکان از جمع آوری بیش از ۵۹۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در قالب جشن عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۵۹۰ میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها در بوکان جمع آوری شد

قادر درویشی گفت: در مرحله اول جشن عاطفه‌های امسال ۵۰۵ مورد کمک جمعاًّ به ارزش ریالی ۵۹۰ میلیون و ٦۰۰ هزار ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در این شهرستان جمع آوری شد.

درویشی با بیان اینکه مرحله دوم این جشن همزمان با ۱۱ مهر در سطح مدارس برگزار می‌شود، افزود: خیّران و نیکوکاران همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت الکترونیکی نیز برای دانش اموزان نیازمند اهدا کنند.

او تصریح کرد: دستگاه‌های POS مستقر در اداره یا سیار نزد امدادگران، سامانه USSD با شماره گیری #۸۸۷۷*۰۴۴۱* اپلیکیشن سکه یا اپلیکیشن‌های دارای گزینه نیکوکاری، اپلیکیشن سنا، سامانه صدقه پیامکی (ارسال عدد ۱ به سامانه ٨٨۷۷)، شماره گیری تلفن ثابت ۰۹٦۸۸۷۷، سایت اینترنتی www.EMDAD.IR و همچنین دستگاه‌های خودپرداز از دیگر راه‌های پرداخت کمک و صدقات است.

٦۰٦۱ خانوار بوکانی با جمعیت ۱۲ هزار و ۹۷٦ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این تعداد حدود ۷ درصد خانوار‌های این شهرستان را شامل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار