باستانی: درسال تحصیلی نیز بر عملکرد مدارس و پیمانکاران و رانندگان سرویس مدارس نظارت داریم

تهران (پانا) - در اواخر فروردین ماه بود که سازمان دانش آموزی با توجه به دو ماموریت جدیدی که از سوی وزیر وقت به آن سازمان محول شده بود، در دو حوزه مدیریت و ساماندهی و نظارت بر لباس فرم و نظارت بر سرویس مدارس فعالیت خود را آغاز کرد. در همین راستا سازمان دانش آموزی شهر تهران نیز با برگزاری جلسات مختلف با کارگروه ها و دست اندرکاران هر کدام از این دو حوزه، گامهای موثری برای عملی شدن اهداف تربیتی این طرح ها برداشته است. یکی از این حوزه ها که این روزها دغدغه بسیاری از خانواده هاست تهیه سرویس مدرسه برای فرزندان شان است. در همین راستا عباس باستانی، رییس سازمان دانش آ‌موزی شهر تهران خطاب به اولیا در انتخاب سرویس مدرسه توصیه کرد که برای امنیت فرزندان شان فقط از سرویس های مدرسه ای مجاز تحت پوشش و طرف قرارداد با اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران استفاده نمایند.

کد مطلب: ۹۵۴۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
باستانی: درسال تحصیلی نیز بر عملکرد مدارس و پیمانکاران و رانندگان سرویس مدارس نظارت داریم

عباس باستانی گفت: مدیران مدارس دولتی و غیردولتی به عنوان نماینده انجمن اولیا و مربیان مدرسه فقط با شرکت های سرویس حمل و نقل دانش آموزی واجد شرایط اعلام شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش می توانند انعقاد قرارداد داشته باشند.
وی افزود: با عنایت به دستور وزیر وقت نظارت سرویس مدارس و امور فرهنگی آن به عهده سازمان دانش‌آموزی گذاشته شد و از این رو عملکرد پیمانکاران و رانندگان و مدارس از سوی این سازمان در طول سال تحصیلی بررسی خواهد شد.
باستانی، رییس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران با اشاره به امنیت دانش‌آموزان برای رفت و آمد به مدرسه گفت: آنچه که در مرحله اول اهمیت دارد امنیت رفت و آمد دانش آ‌موزان بوسیله سرویس مدارس است. قطعا وجود این امنیت وقتی بدست می‌آید که نظم وقانون رعایت شود تا ناامنی به حداقل برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار