فولادوند: از بهمن ماه مقدمات شروع سال تحصیلی جدید را فراهم کرده ایم

تهران (پانا) – عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با پانا از آمادگی کامل شهر تهران برای‌آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: از بهمن ماه مقدمات شروع سال تحصیلی جدید را فراهم کرده ایم

این روزها که در‌آستانه ورود به ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید هستیم رنگ و بوی دغدغه خانواده ها، آمادگی فرزندان شان برای رفتن به مدرسه است. عموما از انتخاب مدرسه عبور کرده اند و حال و هوای خرید کیف و کفش و لباس و لوازم التحریر را تجربه می کنند. در این میان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران هم مدت هاست این دغدغه را دارد تا بتواند مقدمات حضور دانش‌آموزان تهرانی در مدارس را برای شروع سال تحصیلی جدید فراهم کند. به گفته فولادوند، همکاران این اداره از بهمن ماه در تکاپو هستند تا مقدمات شروع سال تحصیلی جدید فراهم شود.
عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با پانا اولویت اول تهران را در تامین نیروی انسانی عنوان می کند و می گوید: همکاران من در آموزش و پرورش شهر تهران از اواخر بهمن ماه منتظر ورود به سال تحصیلی جدید بودند و مقدمات را فراهم کرده اند.
وی می افزاید: در این هفت ماه تلاش و کوشش مان این بود که بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز مدارس مان را تامین کنیم. اولویت و دغدغه اول ما برای شروع سال تحصیلی جدید این موضوع بود و بحمداله حدودا ۹۵ درصد از خواسته های مان در این زمینه محقق شده است و البته برخی از نیروهای مان سازماندهی نشده اند که منتظر ورود از سایر استان ها هستیم.
فولادوند می گوید: دغدغه مهم دیگری که آموزش و پرورش شهر تهران دارد، مساله فضاهای آموزشی است. تمام تلاش مان را کردیم تا به نوعی فضاها ساماندهی شود مخصوصا در مناطق ۴ و ۲۲ و مناطق جنوبی شهر تهران این مساله به جد پیگیری شد.
وی می افزاید: توانسته ایم مشکلات فضا را تا اندازه ای حل کنیم و در نهایت حدد ۹۶ درصد از دانش آ‌موزان مان ثبت نام شان قطعی شده و بیش از ۹۵ درصد از ابلاغ همکاران صادر شده است و آماده شروع برای سال تحصیلی جدید هستیم.
وی در پایان ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید به فرهنگیان و دانش آموزان ابراز امیدواری کرد که سال تحصیلی جدیدی پرباری پیش روی همه فرهنگان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار