رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: استقلال مدارس صدرا باید حفظ شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت 160 مدرسه صدرا در کشور خبر داد و بر حفظ استقلال آن‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۵۴۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: استقلال مدارس صدرا باید حفظ شود

محمد قمی در مراسم اختتامیه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی که صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد گفت: «مسائل آموزش و پرورش زیاد است و اتفاقات مهم هم در دوران جوانی می‌افتد. آموزش و پرورش برای تربیت انسان‌های رشید انقلابی زحمات زیادی کشیده است.»

قمی درباره مدارس صدرا که حدود ۱۶۰ مدرسه هستند گفت: «سازمان تبلیغات خیلی فراتر از مدارس صدرا است و این مدارس بخش کوچکی از آموزش و پرورش است. نظام توزیع نیروها و استعدادها باید در کشور درست مدیریت شود. تغییراتی در مدارس صدرا ایجاد کردیم و امیدوارم ثمرات خوبی را به دنبال داشته باشد.»

او افزود: «استقلال مدارس صدرا باید حفظ شود و در عین‌حال باید از فضای مشورت دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی استفاده شود.»

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: «سازمان تبلیغات ماموریتی دارد که باید ایفا شود. اگر تبیین و تبلیغ معارف اسلام ناب در جامعه انجام نشود باید به سازمان تبلیغات روی آورد. ما در انقلاب گام‌های خوب و بزرگی برداشتیم و دستاوردهای واقعی ملموسی داریم جایی ایستاده‌ایم که واقع‌بینانه جای امیدواری است.»

او ادامه داد: «هویت سخنان مقام معظم رهبری تاثیرگذاری جوانان مومن انقلابی است و شما جوانان باید شرایط انقلاب را تبیین کنید، چرا که شما جوانان عامل موثر پیشگام انقلاب در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب هستید.»

سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی از شنبه ۲۳ شهریور با حضور حدود ۶۰۰ دانش‌آموز عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی در اردوگاه شهید باهنر آغاز شد و امروز روز پایانی خود را سپری می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار