روایت‌های مختلف از شب تلخ ورزشگاه آزادی؛ داستان مرگ پسر 8 ساله چه بود؟

تهران (پانا) – در جریان مرگ پسر بچه 8 ساله در ورزشگاه آزادی 3 عامل برای برق‌گرفتگی از سوی منابع مختلف مطرح شد اما با اظهار نظر رئیس پلیس پیشگیری تهران، می‌توان عامل اصلی را پیدا کرد.

کد مطلب: ۹۵۴۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
روایت‌های مختلف از شب تلخ ورزشگاه آزادی؛ داستان مرگ پسر 8 ساله چه بود؟

شب گذشته در حالی آخرین بازی هفته سوم لیگ برتر بین پرسپولیس و صنعت نفت آبادان برگزار شد، که خبری تلخ پس از این بازی ابتدا در فضای مجازی و سپس در برخی رسانه‌ها منتشر شد، خبری که یک تیتر مشترک اما دلایلی متفاوت داشت «مرگ پسر بچه 8 ساله در ورزشگاه آزادی به علت برق‌گرفتگی.»

اولین منابعی که خبر را منتشر کردند در توییتر و کانال‌های تلگرامی بودند که اعلام کردند این پسر بچه قصد عبور از گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه را داشته که دچار برق‌گرفتگی شده و فوت کرده است. خبری که دقایقی بعد توسط برخی خبرگزاری ها اصلاح و با تکذیب ارتباط گیت‌ها به این حادثه، عنوان شد که کودک فوت‌شده فرزند یکی از غرفه‌داران ورزشگاه آزادی بوده که در زمان بازی روبروی غرفه‌ها در نزدیکی دکل‌ها دچار حادثه شده و درگذشته است. اما این ادعا امروز توسط مقامات رسمی رد و باز هم موضوع گیت‌های ورزشگاه آزادی مطرح شد.

ابتدا پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در اینباره گفت: «عماد صفی یاری (پسر 8 ساله) پس از پایان بازی پرسپولیس و صنعت نفت قصد عبور از گیت‌های بلیت‌فروشی الکترونیک ورزشگاه را داشته که دچار برق‌گرفتگی شده و فوت می‌کند. سپس سردار ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران از بازداشت پیمانکار نصب داربست‌ها خبر داد.»

اظهار نظر سردار ظهیری نشان می‌دهد که موضوع برق‌گرفتی نه به خود گیت‌های ورودی ارتباطی داشته و نه اینکه مربوط به دکل‌های اطراف غرفه‌ها بوده است بلکه برق‌گرفتی در اثر عبور از داربست‌هایی بوده که برای ورود به گیت‌ها قرار داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار