جایگاه آموزش و پرورش در ارتقاء سطح بهداشت جامعه ویژه است

ارومیه (پانا) - سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امروزه نقش آموزش و پرورش در توسعه و گسترش رفتارهای سالم و ارتقای سطح بهداشت جامعه بر کسی پوشیده نیست.

کد مطلب: ۹۵۴۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه آموزش و پرورش در ارتقاء سطح بهداشت جامعه ویژه است

جلسه کارگروه هم اندیشی دستگاههای دولتی و برون سازمانی با اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان در راستای افزایش سلامت دانش آموزان در سالتحصیلی 99-98 در محل سالن شماره 2 اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

قدرت اله قاسمی، سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: امروزه نقش آموزش و پرورش در توسعه و گسترش رفتارهای سالم و ارتقای سطح بهداشت جامعه بر کسی پوشیده نیست و هر نوع نگاه حمایتی و پشتیبانی برای دانش آموزان در واقع سرمایه گذاری برای آینده محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: سن نوجوانی زمان بسیار مناسبی برای تعمیق و تفهیم مهارت های زندگی و توانمند ساختن نسل فردا ساز است.

این مقام مسئول بیان کرد: مدرسه بعنوان یک ساختار اجتماعی برای آموزش و توانمند سازی افراد جامعه می تواند محیطی بسیار مطلوب به شمار آید تا کودک و نوجوان دانش لازم را برای بهره مندی از یک زندگی سالم داشته باشد.

قاسمی با اذعان به اینکه آموزش و پرورش به تنهایی توانایی پاسخگویی به تمام نیاز های بهداشتی جامعه را ندارد؛ گفت: شایسته است تمامی نهادهایی که به شکلی در ارتقای بهداشت و سلامت جامعه ایفای نقش می کنند در کنار آموزش و پرورش در یک مسیر تفاهمی و همکاری به کمک همدیگر بیایند و با همدلی و همراهی هم بر هم افزایی سلامتی دانش آموزان این مرز و بوم کمک نمایند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار