فرصت همکاری داوطلبانه در هفته اعطای جایزه مصطفی(ص)

تهران (پانا) - بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در راستای تقویت ارتباط دانشجویان و دانشمندان جوان کشور با دانشمندان برجسته جهان اسلام، فرصت‌هایی را در قالب همکاری‌های داوطلبانه ایجاد می‌‌کند.

کد مطلب: ۹۵۴۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فرصت همکاری داوطلبانه در هفته اعطای جایزه مصطفی(ص)

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد مصطفی(ص)، این بنیاد در راستای تقویت ارتباط دانشجویان و دانشمندان جوان با دانشمندان برجسته جهان اسلام، در نظر دارد طرح فرصت‌آفرینی همکاری داوطلبانه را در هفته اعطای جایزه مصطفی(ص) اجرا کند.

حوزه‌های همکاری در این طرح شامل ایجاد فرصت تعامل با دانشمندان برجسته در همراهی با مهمانان خارجی، مشارکت در فعالیت‌های رسانه‌ای و پوشش این رویداد بین‌المللی و همکاری در برگزاری رویدادهای علمی و فناوری هفته اعطای جایزه مصطفی(ص) است. از شرایط لازم برای داوطلبین می‌توان به فارغ التحصیلی در سطوح تحصیلات تکمیلی دانشگاه، تسلط به یکی از زبان‌های انگلیسی، عربی و یا فرانسه، حداقل سن 22 سال اشاره کرد.

از علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت می‌شود از طریق تکمیل فرم مربوطه در وب‌گاهstep.mstfdn.org تا تاریخ 30 شهریورماه آمادگی خود را اعلام کنند.

لازم به ذکر است از رویدادهای آن هفته، «نشست تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی» "Science and Technology Exchange Program (STEP)" است که به‌ منظور ایجاد فضای همکاری و تعامل بین متخصصان و دانشمندان کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد. طرحی که ضمن تبیین گفتمان علم و فناوری و توسعه شبکه ارتباطات دانشمندان جهان اسلام، به زمینه‌سازی برای ایجاد هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های علمی می‌پردازد و زمینه توسعه فعالیت‌های علمی و فناورانه را در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی مهیا خواهد کرد.

ششمین نشست استپ از 18 تا 21 آبان ماه در دانشگاه¬های صداوسیما، علوم پزشکی تهران، الزهرا(س)، امام صادق(ع) و صنعتی شریف با حضور بیش از 100 دانشمند برجسته، مسئولین و فعالین حوزه‌های علم و فناوری از کشورهای مختلف جهان با تمرکز به سطوح بخشی؛ سلامت و همبست آب و انرژی و همچنین سطوح کارکردی؛ ارتباطات علم، بانوان و علم و فناوری، تامین مالی علم و فناوری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار