سید مجتبی هاشمی: بیانیه گام دوم انقلاب محور مانورهای تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران، از برگزاری پرشور مانورهای تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در طی سال تحصیلی خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: بیانیه گام دوم انقلاب محور مانورهای تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه نشست معاونین پرورشی و تربیت بدنی و مسولان سازمان دانش‌آموزی به جهت هم‌افزایی و هماهنگی برای اجرای مطلوب‌تر فعالیت‌های این حوزه است، اظهار داشت: توسعه و تقویت تشکل پیشتازان از لحاظ کمی و کیفی در اولویت برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی است.

او گفت: باید از ظرفیت‌ فرصت‌های تربیتی ایجاد شده در سازمان دانش‌آموزی برای ساماندهی پایگاه‌های تغذیه سالم، لباس فرم و حمل و نقل بدرستی بهره ببریم.

هاشمی بزرگترین ظرفیت سازمان دانش‌آموزی را تشکل پیشتازان عنوان کرد و افزود: باید برای رشد کمی و کیفی فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی و پیگیری مداوم وجود داشته باشد تا بتوانیم از مهارتهای 12 گانه تشکل سازمان دانش‌آموزی در زمینه مسولیت‌پذیری، نشاط و شادابی و کمک به هم‌نوع و ... در تمامی مدارس استفاده کنیم.

این مقام مسول خاطرنشان کرد: ما با اجرای مانورهای تشکیلاتی و مهارتی پیشتازان با عنوان " مانورهای تشکیلاتی گام دوم انقلاب" در طول سال تحصیلی علاوه بر انگیزه‌بخشی به مربیان و دانش‌آموزان به دنبال معرفی این تشکل به تمام مدیران و مربیان مدارس هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار