برگزیدگان جشنواره مالک اشتر بسیج نیشابور معرفی شدند

نیشابور (پانا ) - سومین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۹۵۴۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان جشنواره مالک اشتر بسیج نیشابور معرفی شدند

طی مراسمی و با حضورمعاونین طرح وبرنامه واشراف سپاه امام رضا(ع)ا ز 44 رده و فرمانده هان برتر پایگاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور با اهداء لوح و جوائزی تجلیل شد.
فرمانده سپاه ناحیه نیشابور در این مراسم گفت: جشنواره مالک اشتر به عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا بوده که هر ساله بر اساس نتایج بدست آمده از ارزیابی نیروها، سازمان‌های نیرو‌های مسلح به منظور توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران، رده موفق‌تر و برتر در سطوح مختلف برگزار می‌شود.
سید علی اکبر حسینی هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه فرهنگ شایسته سالاری، فراهم کردن زمینه رشد و معرفی رده‌های برتر و فرماندهان و مدیران موفق‌تر بسیج، ایجاد یکپارچی و همسویی در ارزیابی و معرفی سازمان‌های برتر، توسعه شایستگی‌های سازمانی همراه با ارتقاء فرهنگ بسیجی و ارتقاء سطح خود آگاهی و خود ارزیابی در سنجش عملکرد سازمان عنوان کرد.
وی افزود: عملکرد در محور‌های اساسی و اولویت دار شامل جذب و سازماندهی، نظام تربیتی و بصیرتی صالحین، فرهنگ علمی، سازندگی، امر به معروف، آمادگی دفاعی، آموزش و کادرسازی و ... از جمله محور‌های ارزیابی این جشنواره بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار