معرفی فرهنگ ایثار و شهادت در هفته دفاع مقدس

بشرویه (پانا) ـ معاون فرماندار شهرستان بشرویه در کارگروه فرهنگی اجتماعی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین ویژگی نظام و انقلاب ماست که این مهم را باید در هفته دفاع مقدس در بین افراد ترویج دهیم.

کد مطلب: ۹۵۴۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معرفی فرهنگ ایثار و شهادت در هفته دفاع مقدس

مجیدکیال معاون فرماندار بشرویه گفت: از ابتدای پایه گذاری انقلاب تاکنون دشمنان نظام به دنبال براندازی انقلاب بوسیله توطئه‌ها و نقشه‌های مختلف بوده اند که خوشبختانه تاکنون با بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی این امر محقق نشده است.

او افزود: امروز وظیفه ماست تا ویژگی‌های اخلاقی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در بین همگان به ویژه نسل جوان بازگو نماییم تا آن‌ها از رزمندگان الگو گرفته و همچنان انقلاب و نظام ما پیشرو و موفق باشد.

کیال از همه ادارات خواست تا از فرصت هفته دفاع مقدس برای معرفی دستاورد‌های انقلاب و فداکاری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس استفاده نمایند.

معاون فرماندار شهرستان بشرویه از ۱۴ کنگره تعریف شده خواست تا وظایف خود را با برنامه ریزی دقیق انجام داده و برنامه‌های خود را نهایتا تا ۲۷ شهریورماه به فرمانداری و سپاه تحویل دهند.

حجت الاسلام سید محمد معلمی امام جمعه شهرستان بشرویه نیز در این جلسه گفت: اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشکلات و کمبود‌هایی روبروست، دلیل آن تنها فاصله گرفتن بسیاری از دولتمردان از ولایت فقیه می‌باشد.

او ادامه داد: بخشی از مردم ما به این مسائل اشراف کامل دارند و همراهی آن‌ها را در بسیاری از برنامه‌های نظام و انقلاب داریم، اما آنچه ما باید انجام دهیم ضمن حفظ افراد موجود جذب اقشار مختلف جامعه به برنامه‌های نظام و انقلاب است.

سرهنگ حسنی فرمانده بسیج سپاه شهرستان بشرویه نیز در این جلسه گفت:در دفاع مقدس یک حزب یا گروه به تنهایی نتوانست آن حماسه بزرگ را رقم بزند بلکه همه اقشار دفاع از نظام و انقلاب را وظیفه خود دانسته و نگذاشتند یک وجب از سرزمین ما به دشمن واگذار شود.

او ادامه داد: گرامیداشت این هفته تنها با یک نهاد و دستگاه امکان پذیر نیست بلکه می‌طلبد تمام ادارات و دستگاه‌ها برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس گام بردارند.

سرهنگ حسنی شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال را "ما پیروزیم" عنوان کرد و در ادامه به برنامه‌های شاخص بشرویه در این هفته اشاره نمود.

او اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس امسال رژه نیرو‌های مسلح در شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود و تنها در مراکز استان‌ها صورت‌می گیرد برهمین اساس تجمع بزرگ بسیجیان در ۳۱ شهریورماه در بشرویه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

سرهنگ حسنی ادامه داد: زنگ ایثار و مقاومت، حضور راویان در مدارس، سخنرانی دکترقالیباف، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله با حضور سردار احمدی فرماندهی سپاه قم، پیاده روی خانوادگی، گردهمایی رزمندگان و. از جمله برنامه‌های شاخص این هفته در بشرویه می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار