فرود پرواز های اردبیل در فرودگاه پارس آباد

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: به منظور پیشگیری از کنسل شدن پروازها و برگشت آنها به تهران در شرایط نامساعد جوی فرودگاه پارس آباد مغان جایگزین فرودگاه اردبیل می شود.

کد مطلب: ۹۵۴۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
فرود پرواز های اردبیل در فرودگاه پارس آباد

اکبر بهنام جو بعد از دیدار با سیاوش امیرمکری مدیرعامل جدید شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اظهار کرد: در این دیدار مصوب شد با هماهنگی و همکاری استانداری اردبیل و شرکت فرودگاه ها، فرودگاه پارس آباد تجهیز کامل شود و پروازهای مستقیم از این فرودگاه به تهران نیز انجام شود.

او گیر بودن محل فرودگاه و موقعیت جغرافیایی آن گاهی اوقات هواپیماها قادر به فرود نبوده و مجبور به برگشت می شدند با این تفاهم نامه این مشکل حل می شود.

استاندار اردبیل افزود: در این شرایط ساعت پروازهای اردبیل و پارس آباد هماهنگ شده و قبلا به اطلاع شهرواندان خواهد رسید.

بهنام جو افزود: با تجهیز فرودگاه پارس آباد مغان سوخت گیری در این فرودگاه انجام می گیرد و این اقدام در آینده نزدیک به افزایش مستقیم پروازها کمک می کند.

او همچنین با بیان اینکه باند اصلی فرودگاه اردبیل تا مهرماه آماده بهره برداری خواهد شد گفت: در جلسه ای با پیمانکار این باند مقرر شد در صورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات زیرسازی به اتمام رسد و عملیات روکش و آسفالت ریزی در فصل پاییز انجام شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه استانداری پیگیر مشکلات پروازهای استان است گفت: مساله فرودگاه ها و انجام به موقع پروازها یک مساله استراتژیک و مهم است و تاثیر مستقیم در دیدگاه سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار