جشن عاطفه ها پاسخ شایسته ای به ندای انسانیت است

ارومیه (پانا) - معاون امور فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان گفت: جشن عاطفه ها فعالیتی است از دل های پاک دانش آموزان که قلبهای پر از مهرشان به یاد دوستانشان می تپد؛ به عبارتی در واقع جشن عاطفه ها پاسخ زیبایی است به ندای انسانیت و نوع دوستی.

کد مطلب: ۹۵۴۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه ها پاسخ شایسته ای به ندای انسانیت است

جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس استان همزمان با آغاز سالتحصیلی جدید در محل دفتر معاونت پرورشی استان برگزار شد.

قدرت اله قاسمی، معاون امور فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: جشن عاطفه ها امسال نیز باشکوه هر چه بیشتر در سطح مدارس استان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

وی افزود: جشن عاطفه ها فعالیتی است از دل های پاک دانش آموزان که قلبهای پر از مهرشان به یاد دوستانشان می تپد؛ به عبارتی در واقع جشن عاطفه ها پاسخ زیبایی است به ندای انسانیت و نوع دوستی.

این مقام مسئول گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد تربیتی همواره تلاش میکند که مفاهیم انسانی و اخلاقی و معنوی را در بین مخاطبان خود یعنی دانش اموزان بسط و گسترش دهد. لذا پرداختن به موضوعاتی همچون جشن عاطفه می تواند بستر مناسب تربیتی اثر بخشی را بوجود بیاورد تا دانش اموزان با مشارکت در این عمل خیر و انسانی، نسبت به تقویت روحیه انفاق، دیگردوستی و همزیستی اقدام نمایند.

معاون امور فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان ادامه داد: جشن عاطفه ها امسال در دهم مهر ماه در تمامی مدارس استان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و صدا و سیما برگزار می شود.

قاسمی خاطر نشان کرد: برای اجرای مطلوب این جشن 300 هزار پاکت و کارتن پلاست در مدارس توزیع خواهد شد و کمکهای جمع آوری شده با نظارت شورای مدارس در اختیار دانش اموزان بی بضاعت قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار