اعلام برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس دریزد

یزد (پانا) – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد ازبرگزاری 115 عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس دریزدخبر داد .

کد مطلب: ۹۵۴۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس دریزد

در جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور فرماندار یزد در محل فرمانداری استان برگزار شد "سرهنگ عباس جوکار" به تشریح برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با رژه ، نمایش افتدار و توانمندی نیروهای مسلح یکشنبه 31 شهریور ماه در محل میدان امام حسین(ع) آغاز می شود.

وی در ادامه بازدید از مراکز علمی، حمایت مردمی و خودباوری و توجه به تولید ملی با محوریت جهاد کشاورزی، عطر افشانی قبور مطهر شهداء و تجلیل از والدین شهداء، ورزش همگانی و حضور در نماز جمعه را از برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

این مقام مسئول از 115 عنوان برنامه در حوزه های مقاومت خبر داد و گفت: فضاسازی مناسب شهری، بازدید از خانواده های شهداء، بازخوانی وصیت نامه شهداء، پخش فیلم های دفاع مقدس، رژه حماسی بسیجیان، برگزاری صبحگاه ایثار و شهادت، زنگ مهر و رشادت در مدارس استان، تجمع بیش از 2 هزار نفر از حلقه های صالحین، نمایشگاه کارآفرینان، اختتامیه طرح هجرت دانش‌آموزی با پشتوانه آموزش و پرورش یزد و... از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان است.

جوکاراز حضور 40 گروه جهادی فعال در استان خبر داد و افزود: همفکری، همدلی و اتحاد نظام جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا ایران بتواند بر شرایط، حاکم شود.

وی در پایان از تمامی دستگاه های دولتی و غیر دولتی برای هرچه باشکوه برگزار شدن هفته دفاع مقدس دعوت کرد تا شاهد شکست دشمنان ایران باشیم.

در ادامه "سید محمد رستگاری" فرماندار استان یزد با بیان اینکه هفته دفاع مقدس با ایام محرم تلفیق شده است بیان داشت: ما باید در سطح جامعه اهمیت دفاع مقدس را نشان دهیم تا نسل جدید در ارتباط با مهارت ها و ارزش های دفاع مقدس آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه فضا شهر باید متناسب با این هفته ازین بندی شود گفت: نمای ادارات و ارگان های دولتی و غیر دولتی نیز رنگ و بوی ایثار و فداکاری ایام دفاع مقدس به خود خواهد گرفت.

"رستگاری " نوآوری، خلاقیت و کیفیت اینگونه برنامه ها را بسیار با اهمیت دانست و گفت: برنامه های دفاع مقدس با شکوه و فاخر برگزار شود تا جایگاه و اهمیت این هفته به خوبی نمایش داده شود.

این مقام مسئول بربرگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد وگفت : این برنامه ها باید ایثار ، فداکاری و جانبازی ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس را به تصویر بکشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار