معاون متوسطه آموزش و پرورش اصفهان:مهمترین مسئولیت یک جامعه، مسئولیت تعلیم و تربیت است

پیربکران (پانا) - جلسه مدیران سه دوره تحصیلی با حضور ناظم زاده معاون آموزش متوسطه و اعرابی رئیس اداره دوره اول آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در سالن اجتماعات معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون متوسطه آموزش و پرورش اصفهان:مهمترین مسئولیت یک جامعه، مسئولیت تعلیم و تربیت است

ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جمع مدیران مدارس سه دوره تحصیلی در آغازضمن عرض تسلیت ایام ماه محرم گفت: مهمترین مسئولیت یک جامعه، مسئولیت تعلیم و تربیت است و ما در جهت این وظیفه مهم مسئولیت خطیری را بر عهده گرفتیم. باید به شغل خود افتخار کنیم و امیدواریم خداوند شایستگی معلمی را در وجود ما قرار دهد تا بتوانیم در این مسئولیت به خوبی انجام وظیفه کنیم.

وی در ادامه درباره موضوع پروژه مهر برای مدیران صحبت کرد و گفت: پروژه مهر موضوع جدیدی نیست. فرایندی است اعم از ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام، تعمیر و تجهیز و موارد لازم که جهت بازگشایی مدارس انجام می شود. چندین سال است که با ابتکار وزارت آموزش و پرورش این فرایند در قالب پروژه مهر دیده می شود. مدیران با یک برنامه ریزی منسجم و خوب نسبت به بازگشایی مدارس خود اقدامات لازم را انجام می دهند. ادارات آموزش و پرورش هم طی فرایندی و تشکیل کارگروه ها نسبت به بازگشایی با شور و نشاط مدارس در محیطی شاداب و بدون چالش اقدام می کنند.

وی افزود: ما در بهار طبیعت فروردین ماه را داریم که همراه با شور و نشاط مردم و سر زندگی طبیعت همراه است. سرزندگی جامعه به حضور دانش آموزان در مدرسه است که این امر به وضوح در روز اول مهر نمایان است. انشاءا... با همکاری و تلاش ما، شاهد مهری با شکوه، با نشاط و پر از اهداف و برنامه های خوب برای سال تحصیلی جدید باشیم.

ناظم زاده ادامه داد: آموزش و پرورش در نظر مسئولین به عنوان نظام بنیادین شناخته می شود. اگر کشور بخواهد از نظر اخلاقی، مذهبی، اجتماعی، اقتصادی و ... به توسعه برسد راهی جز آموزش و پرورش و رسیدگی به آن وجود ندارد. هر جامعه ای با هر تفکری وقتی توسعه می یابد که به آموزش و پرورش اهمیت دهد. بنابراین وظیفه ما به عنوان فرهنگ سازان جامعه این است که این مطلب را به عنوان یک گفتمان مطرح کنیم و شاهد زمانی باشیم که آموزش و پرورش در عمل در اولویت قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار