معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

هنر و هنرمند برای همیشه ماندگار هستند

شیروان(پانا)- معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان گفت: هیچ پست مدیریتی ماندگار نیست و نباید به آن دل بست.

کد مطلب: ۹۵۳۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
هنر و هنرمند برای همیشه ماندگار هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه سرانه فضاهای فرهنگی و هنری نسبت به فضاهای آموزشی و ورزشی پایین تر است افزود: درب تمامی مجتمع های فرهنگی و هنری به روی همه هنرمندان باز است و در جهت گسترش برنامه های فرهنگی و هنری باید از ظرفیت بخش های خصوصی نیز استفاده نمود.

وی از زحمات سرکار خانم زهره بابایی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: سرکار خانم بابایی در مدت کوتاهی که در این اداره مسئولیت داشتند تعامل بسیار ارزنده ای با هنرمندان و مسئولین استانی و شهرستانی داشته و همه از عملکرد وی راضی بودند.

علی اکبر طهماسبی ضمن معرفی آقای ابراهیم عباس پور به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان گفت:آقای ابراهیم عباس پور از جامعه فرهنگی و هنری و شناخته شده در بین هنرمندان استان و شهرستان هستند و در تمام واحدهای مختلف کار کرده و تجربه های خیلی خوبی به همراه دارند.

وی از پیگیری و ساخت تنها پردیس سینمایی استان در شهرستان شیروان با اعتبار بلاعوض در آینده نزدیک خبر داد.

زهره بابایی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان نیز در این جلسه گزارش مختصری از عملکرد خود در زمان مسئولیت در این اداره را برای حاضرین ارائه نمود.

ابراهیم عباس پور رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان نیز در آیین معارفه خود گفت:امیدواریم که تمامی هنرمندان ما را یاری کنند تا اهدافی را که این نظام در بخش های فرهنگی و هنری از این اداره دارد را به مقصد برسانیم.

صادق فرهادی یکی از شعرای شهرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه هیچ مقوله ای نیست که با فرهنگ و هنر ارتباط نداشته باشد اظهار داشت:نگاه ها به فرهنگ ها، زبان ها و موسیقی ها باید نگاه فرهنگی باشد و بسیاری از آیین ها و پوشش های ما ظرفیت جهانی شدن را دارند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار