رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

مدارس بردخون آماده بازگشایی است

بردخون،بوشهر(پانا)_رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: مدارس منطقه بردخون آماده بازگشایی است.

کد مطلب: ۹۵۳۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس بردخون آماده بازگشایی است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست شورای بازگشایی مدارس منطقه بردخون اظهار داشت: ایجاد فضایی مناسب و آرام برای تحصیل دانش آموزان هدف اصلی و اساسی متولیان تعلیم و تربیت است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: با فرا رسیدن ایام بازگشایی، مدارس حال و هوای خاصی پیدا می کند و بوی ماه درس و مدرسه به مشام می رسد، این حس که فقط یک دانش آموز مدرسه ای آن را به خوبی درک می کند و خاطره ای ماندگار در ذهنش می ماند.

وی اضافه کرد: برخی ماه مهر را فصلِ خشکیدن، زرد شدن و ریختن می دانند اما مهر آغاز رویش برگ های دانش و معرفت و روییدن کتاب بر ساقه دست ها است و در این ایام مسیر خوشبختی هموار می شود و به جای تاریکی، نور بر خانه و کاشانه ما حاکم می شود.

محمودی ادامه داد: پس از پایان سال تحصیلی گذشته برای آغاز سال تحصیلی جدید برنامه ریزی کردیم و اقدامات لازم را به منظور شروع سالی پرشور و به یادماندنی آغاز کردیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: برای آماده سازی مدارس اقداماتی نظیر سامان دهی نیروی انسانی، تدوین برنامه سالانه، توجیه و آماده سازی مدیران، هماهنگی با مسؤولان محلی و جذب مشارکت ها، تشکیل جلسات بازگشایی مدارس و پشتیبانی و آماده سازی فضای مدارس انجام گرفته است.

دبیر شورای بازگشایی مدارس منطقه نیز گفت: نیروهای متوسطه اول، دوم و ابتدایی ساماندهی شدند که ابلاغ بیش از 93 درصد دوره ابتدایی و بیش از 95 درصد دوره متوسطه اول و دوم منطقه صادر شده است.

بهرام محمودی با بیان اینکه تدوین برنامه سالانه مدیریت آغاز شده، گفت: نشست با شوراها، دهیاران و مسؤولان محلی برگزار شد و مدیران با حضور در دوره های توجیهی برای آغاز سال تحصیلی آماده شدند.

وی افزود: نشست های بازگشایی در اداره و مدارس تشکیل شده و کارگروه ها نیز برای آغاز سالی باشکوه برنامه ریزی کرده اند و با رفع نقص و پشتیبانی از مدارس، امیدواریم سال تحصیلی را به خوبی آغاز کنیم.

معاون آموزشی اداره با اشاره به مهم ترین چالش ها و مشکلات اضافه کرد: مهم ترین چالش نیروهای برون سپاری هنرستان کاردانش در رشته کامپیوتر، برق صنعتی، تعمیر موتور و کمبود نیروهای دوره ابتدایی می باشد.

محمودی ابراز داشت: مشکل تأمین اعتبار جهت هزینه های طرح روستامرکزی، کمبود شدید خدمتگزار و سرایدار در مدارس، مشکل حفاظتی و حراستی مدارس به دلیل عدم وجود دوربین های مداربسته و کمبود تجهیزات اداری و آموزشی در مدارس چالش های دیگر منطقه است.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می شود نیروهای حق التدریس تا نیمه شهریور جهت ساماندهی نیروی انسانی مشخص شود و جهت رفع مشکل صدور ابلاغ، سیستم های بگفا به روزرسانی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار