فرماندار کنگان:

ادارات در بازگشایی مدارس با آموزش وپرورش ، همکاری کنند

کنگان،بوشهر(پانا)_فرماندار کنگان گفت : ادارات در بازگشایی مدارس با آموزش وپرورش همکاری کنند.

کد مطلب: ۹۵۳۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ادارات در بازگشایی مدارس با آموزش وپرورش ، همکاری کنند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش کنگان، یکصدوهشتادو دومین جلسه شورای آموزش وپرورش با حضور فرماندار،امام جمعه ، مدیر آموزش وپرورش،بخشدارسیراف،شهرداران و شورای اسلامی سه گانه (کنگان ، بنک وسیراف) واعضاء شورای آموزش وپرورش درسالن اجتماعات مدیریت برگزارشد.

فتح اله نورورزی فرماندار کنگان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش، اظهارداشت: آموزش وپرورش محور همه حرکت ها است و همه ی زیر سازی منابع انسانی کشور در آموزش وپرورش شکل می گیرد.

نوروزی افزود، آموزش وپرورش سنگ بنای توسعه و تحول کشور است و سرمایه گذاری در آموزش وپرورش ماندگار است و کوچکترین تصمیم در این نهاد، کل جامعه را متاثرخواهد کرد.

فرماندار و رییس شورای آموزش وپرورش با اشاره به اینکه شورای آموزش وپرورش تجلی مشارکت مردم ومسئولین در حوزه تعلیم وتربیت است گفت: آینده شهرستان وابسته به توجه امروز ما به آموزش وپرورش است که اگر صادقانه کمک کنیم و در مشکلات کنار آن باشیم ونکات مثبت آن را بیشتر کنیم، قطعا آینده کنگان روشن و بهتر خواهد بود.

وی افزود: ماه مهر بهار تعلیم و تربیت است، مهر نوید بخش دانش در بهار تعلیم وتربیت است و شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خصوص بازگشایی مدارس، مشارکت فعال داشته باشند.

فرماندار کنگان با تاکید بر همکاری ادارات برای بازگشایی مهر 98، گفت: کلاس های مشاوره و همیارمدرسه با شروع مدارس با قوت انجام گیرد.

وی بر روحیه پرسشگری تاکید کرد و گفت: تقویت روحیه پرسش گری در نظام آموزشی، آینده دانش آموزان را تضمین می کند وبه خوبی در برنامه ریزی آموزش وپرورش قرار گیرد.

نوروزی ادامه داد: در فرصت باقی مانده برای تامین نیروی انسانی برنامه ریزی خوبی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار