میرشفیعی: هدف جشنواره خوارزمی شناسایی استعداد و علایق دانش آموزان است

تهران (پانا) – نشست شورای دبیران دبیرستان سمپاد فرزانگان 5، با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 در سالن اجتماعات این دبیرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۳۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
میرشفیعی: هدف جشنواره خوارزمی شناسایی استعداد و علایق دانش آموزان است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران، میرشفیعی، مدیر آموزش و پرورش منطقه در نشست شورای دبیران دبیرستان سمپاد فرزانگان 5 که در سالن اجتماعات دبیرستان برگزار شد؛ ضمن تقدیر از زحمات کلیه دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره، اظهار کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی در دوره اول متوسطه، محوری‌ترین و کیفیت بخش‌ترین حلقه و مهم‌ترین برند، نماد و نمود این دوره است.
وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی می‌تواند در عملیاتی شدن سند تحول بنیادین و ساحت‌های شش گانه بسیار تاثیر گذار باشد؛ گفت: این جشنواره در نهادینه سازی یکی از محور‌های ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین بویژه در ساحت اقتصادی و حرفه‌ای موثر است.
میرشفیعی، کار بست آموخته‌ها در زندگی و ارتقای سطح زندگی افراد را یکی از اهداف برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی عنوان کرد و یادآور شد: اگر این آموخته‌ها عملیاتی و کاربردی شود به زندگی بهتر افراد کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به اهداف جشنواره خوارزمی بیان کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف شناسایی علایق، استعداد‌ها و توانمندی‌های دانش‌آموزان، ایجاد روحیه کارآفرینی، زمینه‌سازی به منظور انتخاب آگاهانه رشته‌های تحصیلی و شغلی، هدفمند کردن هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، انعطاف‌بخشی به محیط‌های یادگیری و موارد دیگر برگزار می‌شود.
شایان ذکر است در این جلسه از مدیریت دبیرستان خانم آصفی و دبیر مربوطه خانم مرضیه عابدی به همراه دانش آموزان افتخار آفرین، هلیا کوشکی و تارا رباطی که موفق به کسب رتبه اول کشوری گردیدند تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار