کمبودی از نظر توزیع کتابهای درسی در آذربایجان غربی وجود ندارد

ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: کتابهای درسی در راستای اجرای پروژه مهر 1398 در سطح مناطق استان توزیع شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

کد مطلب: ۹۵۳۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کمبودی از نظر توزیع کتابهای درسی در آذربایجان غربی وجود ندارد

مهین منافی روز یکشنبه افزود: ثبت و درخواست کتاب درسی توسط مدیران مدارس در سامانه در زمان مقرر انجام شده است.

وی اظهار داشت: در نتیجه آن کتاب درسی مقطع ابتدایی به تعداد 345 هزار بسته در مناطق توزیع شده است که بیش از 95 درصد از کتابهای مورد نیاز می‌باشد و تا بازگشایی مدارس و مهر ماه بقیه کتاب ها نیز توزیع‌ می‌شود.

وی بیان کرد: کتابهای مقطع متوسطه اول توسط مراکز توزیع و کتاب فروشی ها توزیع شده و

کتاب های مقطع متوسطه دوم نیز در مناطق توزیع شده است.

منافی با بیان اینکه به جز کتاب جدید التالیف «تفکر و سبک زندگی» دختران باقی کتابها در مدارس توزیع شده، اظهار داشت:در بخش کتاب های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز همه کتاب ها به جز چند کتاب جدیدالتالیف تخصصی بقیه توزیع شده است.

وی بیان کرد: قیمت واقعی کتاب درسی خیلی بیشتر از مبلغ روی جلد می‌باشد و این مبلغ بیشتر هزینه توزیع و نیروی انسانی می‌باشد.

منافی اظهار داشت: حدود قیمتها برای هربسته کتاب آموزشی در مقطع ابتدایی از 16 هزار تومان تا 28 هزار تومان و در متوسطه نظری از 45 هزار تومان تا 60 هزار تومان است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: در مورد کتاب‌های رشته‌های کاردانش با توجه به جدول دروس و استانداردهای مهارتی خارج از آموزش و پرورش بعضی از کتابهای اختصاصی با راهنمایی هنرستان و معلم مدرسه بر اساس استاندارد مهارتی از کتاب فروشی ها تهیه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار