فراخوان تکمیل گروه بازیگری کارگاه تئاتر روایی در مرکز آموزش بنیاد رودکی

تهران (پانا) - مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی به منظور تکمیل گروه بازیگری کارگاه تئاتر روایی فراخوان داد.

کد مطلب: ۹۵۳۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان تکمیل گروه بازیگری کارگاه تئاتر روایی در مرکز آموزش بنیاد رودکی

به گزارش روابط عمومی نیاد رودکی، مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی برای تکمیل گروه بازیگری کارگاه تئاتر روایی که با همکاری گروه نمایش«نیست» برگزار می‌شود از هنرجویانى که داری مهارت‌های ویژه‌ای در زمینه موسیقی و تئاتر هستند دعوت به همکاری می‌کند.
هدف این کارگاه‌ها، کشف استعداد و ایجاد فرصت برای علاقه‌مندان به بازیگری است؛ علاقه مندان فرصت تجربه‌ای حرفه‌ای را در فضای تالار حافظ بنیاد رودکی پیدا می کنند.
این کارگاه ها توسط مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی و با همکاری حسین جمالی (سرپرست گروه نمایش نیست) و در دو ترم طراحی شده است.
پیش از این سرفصل‌های ترم اول این کارگاه که در طول یک پروسه پژوهشی و اجرایی بر روی شیوه اجرای نمایش‌های ایرانی به دست آمده، با حضور استادان با تجربه تئاتر، سینما و موسیقی: حمید پور‌آذری، حسین جمالی، مجید رحمتی، امیرحسین عسگری، مهدی فرهادی پور و صنم پاشا در نیمه شهریور به پایان رسید.
ترم دوم این رویداد از بیست و چهارم شهریورماه آغاز می‌شود تا نمایشی با نام موقت «قرار» با حضور هنرجویان، بازیگران و هنرمندان با سابقه تئاتر در آذرماه در تالار حافظ به روی صحنه رود.
علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ٢6 شهریور با مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی به شماره تلفن‌های 9-66743358 تماس گرفته و پس از مصاحبه به کارگاه‌ها ملحق شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار