سید مجتبی هاشمی: نظارت و راهبری رویکرد حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران است

تهران (پانا) - جلسه مشترک معاونین پرورشی و تربیت بدنی و مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان تهران در مدرسه تاریخی دارالفنون در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۵۳۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: نظارت و راهبری رویکرد حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران است

دراین نشست سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با گرامیداشت ایام ماه محرم اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) شعر و شعور است و جریان فکری حسینی یاددهنده سبک زندگی در مقابل ظلم و احیای راه پیامبر اسلام است.

او در ادامه افزود: نگاه ما به واقعه عاشورا نباید صرفا در جهت دید تاریخی،رفتن ایشان به قتلگاه و عزاداری و گریه باشد و می‌بایست جریان فکری سیدالشهدا(ع)که سبک زندگی هم است به دانش‌آموزان انتقال داده شود.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به مباحث اداری پرداخت و نگاه معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش‌آموزی را مشترک دانست و موفقیتهای فعالیتهای پرورشی و فرهنگی را در سطح مناطق مهم و قابل توجه دانست.

این مقام مسول اذعان داشت: باهمگرایی و هم افزایی در حوزه‌های مختلف و حفظ انسجام و استفاده از خلاقیتها می‌توانیم در پویش فعالیتهای پرورشی با تیم کاری موفق سال تحصیلی جدید را شروع نماییم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطر نشان کرد: در اصول مدیریت برنامه‌ریزی، رهبری و کنترل ،نظارت و ارزیابی رادرنظر داریم واز سالهای گذشته با انجام فرآیندهای گوناگون و رسیدن به ادبیات مشترک در سطح مناطق رسیدیم .

او بیان داشت: البته در بحث کنترل هدف ما محدود کردن نیست و با کنترل و نظارت و ارزیابی خوب در زمینه هایی از جمله موارد درآمدی و کنترل هزینه ها و تشویق و ترغیب افراد میتوانیم در سال تحصیلی جدید موفق باشیم.

هاشمی تصریح کرد: رویکرد سال ۹۸ معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نظارت راهبری و فرآیند توسعه فعالیتها در مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار