فعالیت ۷۵ مرکز نیکوکاری در استان آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون ۷۵ مرکز نیکوکاری در استان فعال بوده و به نیازمندان آذربایجان‌غربی خدمات‌رسانی می‌کنند و در پنج ماهه امسال مجوز فعالیت ۳۷ مرکز نیکوکاری جدید در استان صادر شده و ۷ مرکز نیز از این تعداد فعال شده‌ است.

کد مطلب: ۹۵۳۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۷۵ مرکز نیکوکاری در استان آذربایجان غربی

«جهانبخش رضایی» اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار استان در پنج ماهه نخست سال جاری بیش از 15 میلیارد و 800 میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری برای نیازمندان کمک‌رسانی کردند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد 132 درصدی داشته است.

گفت: میزان کمک‌رسانی مردم آذربایجان‌غربی از طریق مراکز نیکوکاری استان کم نظیر بوده و این میزان از رشد مساعدت‌های مردمی، نشانگر حس نوعدوستی مردم عزیز است.

رضایی با بیان اینکه میزان صدور مجوز فعالیت مراکز نیکوکاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش 44 درصدی داشته، افزود: تعداد مراکز نیکوکاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: موسسات نیکوکاری که تازه تاسیس بوده و خودگردان هستند، می‌توانند با انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد از تمامی ظرفیت‌های این ارگان در راستای هم‌افزایی خدمات‌رسانی به نیازمندان استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار