آخرین خبرها از فیلم جدید حاتمی‌کیا

تهران (پانا) - آتش تقی پور بازیگری که این روزها خبر پیوستن او به فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا مطرح شده است از نقش خود در این فیلم و تجربه همکاری با حاتمی کیا صحبت کرد.

کد مطلب: ۹۵۳۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آخرین خبرها از  فیلم جدید حاتمی‌کیا

به گزارش برنا، آتش تقی‌پور که قرار است در فیلم «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا به ایفای نقش بپردازد از سفر خود برای فیلمبرداری این فیلم سینمایی خبرداد و گفت: «در حال حاضر عوامل فیلم در گچساران مشغول فیلمبرداری هستند و من منتظرم نوبت بازی ام برسد تا برای فیلمبرداری راهی سفر شوم.»

وی درمورد داستان «خروج» بیان کرد: «داستان خروج در مورد آلوده شدن چاه‌های آب و سفر چندین کشاورز به تهران برای حل مشکلاتشان است. من هم نقش یکی از کشاورزان را بازی می کنم که با قهرمان اصلی فیلم نسبت دارد. باتوجه به نقشی که دارم برای هدایت و رانندگی تراکتور تمرین های سنگینی انجام دادم که امیدوارم مورد رضایت مخاطبان قرار گیرم.»

تقی‌پور با اشاره به کار با ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: «من پیش از این با ابراهیم حاتمی کیا در سریال «حلقه سبز» کار کردم. ایشان برای من بسیار قابل احترام هستند و همیشه تجربه خوبی از همکاری با او داشتم. زمانی که این فیلم به من پیشنهاد شد از آنجایی که فیلمنامه قوی داشت و شیوه کارگردانی حاتمی کیا را هم به شدت قبول دارم پذیرفتم. امیدوارم این فیلم هم مورد استقبال مردم قرار گیرد و باعث حل شدن مشکل روستانشینان شود.»

همچنین جهانگیر الماسی بازیگر دیگر فیلم «خروج» حال و هوای فیلم حاتمی کیا را کاملاً متفاوت خواند و افزود: «نمیخواهم از اصطلاح وسترن استفاده کنم اما فیلم حاتمی کیا مخاطب را به شدت به یاد آثار وسترن و سینمای کلاسیک هالیوودی و سینمای اروپا به خصوص لهستان و مجارستان می اندازد، فیلم خروج از نظر من به شدت در سینمای ایران سر و صدا خواهد کرد. »

وی با اشاره به نزدیکی مضمون داستان خروج به منطق الطیر عطار ادامه داد: «روزی فیلمنامه خروج را به منطق الطیر عطار تشبیه کردم زیرا از نظرم بسیار به آن داستان شبیه است اما حاتمی‌کیا گفت که کاملاً بر اساس منطق الطیر نیست، شاید بخشی از آن یادآور این داستان باشد اما داستان‌های دیگری را نیز شامل می شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار