توزیع ۳۰ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از توزیع ۳۰ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در سطح این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۳۰ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در اردبیل

سید حجت مدنی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: طی ۵ ماهه نخست سالجاری ۳۰ میلیون لیتر نفتگاز با استاندارد یورو ۴ در منطقه اردبیل توزیع شده است.

او در مورد مقدار توزیع نفتگاز با استاندارد یورو ۴ در منطقه اردبیل بیان کرد: مقدار نفتگاز یورو ۴ به مقدار ۳۰ میلیون لیتر از اول فروردین ماه تا آخر مرداد ماه ۹۸ در منطقه توزیع شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل افزود: با برنامه ریزی کارشناسان منطقه، یک جایگاه نیز به مراکز عرضه این مواد نفتی اضافه شده است و توزیع نفتگاز یورو ۴ به تعداد ۱۷ باب جایگاه در نواحی مرکزی (اردبیل)، بیله سوار، گرمی، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال انجام می‌شود.

مدنی با توجه به اینکه این مقدار فرآورده توسط هزار و ۳۵ دستگاه نفتکش به جایگاه‌های مربوطه ارسال شده است که از زحمات کارکنان، رانندگان نفتکش و جایگاهداران تلاشگر منطقه اردبیل که زحمت بارگیری، حمل و توزیع فرآورده‌های نفتی را برعهده دارند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار